Kto szuka:
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Stanowisko:
Doradca Junior ds. Obsługi Klienta
Numer referencyjny:
DOK
Lokalizacja:
Wrocław
dolnośląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Obsługujesz klientów dzwoniących do naszego banku. Zaczynasz od wykonywania podstawowych operacji, takich jak przelewy, odblokowanie aplikacji mobilnej czy bankowości Wraz ze wzrostem Twoich umiejętności i doświadczenia będziesz wykonywać bardziej zaawansowane dyspozycje naszych klientów.
- Promujesz produkty naszego banku: konta, e-wyciągi, oszczędności, karty kredytowe, kredyty gotówkowe itp.
- Budujesz pozytywne relacje z klientami
- Dbasz o najwyższą jakość obsługi klienta
Wymagania stawiane pracownikowi:
Obszar Contact Center to świetne miejsce do rozpoczęcia kariery zawodowej w bankowości. Wspieramy Cię w realizowaniu Twoich umiejętności i mocnych stron w naszym zespole. Jesteśmy otwarci na nowe pomysły i chętnie dzielimy się wiedzą.
Firma oferuje:
- Masz minimum wykształcenie średnie
- Masz poprawną dykcję i lubisz rozmawiać
- Nie musisz mieć doświadczenia. Dostarczymy Ci kompleksową wiedzę w trakcie szkoleń
- Lubisz się uczyć i poszerzać swoją wiedzę
- Potrafisz sprawnie obsługiwać komputer
- Lubisz kiedy ciągle coś się dzieje i nie ma nudy
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »