Kto szuka:
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa Kozanów IV
Stanowisko:
Członek Zarządu ds. Techniczno-Eksploatacyjnych
Lokalizacja:
Wrocław
dolnośląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Rada Nadzorcza
Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej „Kozanów IV” we Wrocławiu
z siedzibą przy ul. Kolistej 11, 54-152 Wrocław, tel: 713******
ogłasza konkurs na stanowisko
Członka Zarządu ds. Techniczno-Eksploatacyjnych
Oferty należy składać do 20 marca 2025 do godz.15.00 w Sekretariacie Spółdzielni
przy ul. Pałuckiej 71 we Wrocławiu lub poprzez przycisk "Aplikuj"
Wymagania kwalifikacyjne, wykaz dokumentów oraz pełna treść ogłoszenia dostępne są
w Sekretariacie Spółdzielni oraz na stronie www.kozanow4.pl .
1. Wymagane kwalifikacje kandydata
1) wykształcenie wyższe techniczne,
2) co najmniej 10-letni staż pracy, w tym nie mniej niż 3 lata na stanowisku
kierowniczym,
3) dobry stan zdrowia i brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na
stanowisku kierowniczym,
4) pełna zdolność do czynności prawnych, niekaralność i brak toczących się
postępowań karnych wobec kandydata,
5) niepodleganie określonym w przepisach prawa ograniczeniom lub zakazom
zajmowania stanowiska członka Zarządu,
6) ogólna orientacja w zagadnieniach spółdzielczości mieszkaniowej,
7) doświadczenie w zarządzaniu i organizowaniu pracy w zespołach ludzkich,
8) doświadczenie w zarządzaniu realizacją i rozliczaniem inwestycji,
9) umiejętność kosztorysowania i znajomość realiów rynku wykonawczego,
10) kreatywność, samodzielność, dyspozycyjność i odporność na stres.
Dodatkowym atutem kandydata będą udokumentowane kwalifikacje z zakresu zarządzania
nieruchomościami, uprawnienia budowlane, znajomość systemu DOM5.
2.1. Oferta powinna zawierać:
a) życiorys zawodowy z opisanym przebiegiem pracy zawodowej i zajmowanych
stanowisk,
b) pisemną zgodę kandydata na udostępnianie i przetwarzanie danych osobowych
dla potrzeb rekrutacji,
c) oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji warunków konkursu,
d) oświadczenie o spełnianiu wymogów konkursowych – dostępne na stronie
internetowej Spółdzielni lub w Sekretariacie Spółdzielni przy ul. Pałuckiej 71,
2.2. Na spotkaniu z Komisją Konkursową przedłożyć należy:
e) uwierzytelniony odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych lub podyplomowych,
f) dokumenty potwierdzające dorobek zawodowy i kwalifikacje do podjęcia pracy na
stanowisku objętym konkursem,
g) świadectwa pracy lub referencje potwierdzajace przebieg pracy zawodowej,
h) dokumenty potwierdzające uzyskanie absolutorium (dot. kandydatów, którzy pełnili
funkcję członka zarządu)
Przedłożone dokumenty winny być potwierdzonymi kserokopiami (oryginały do wglądu
Komisji Konkursowej).
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i zaangażowania,
- prace w przyjaznym i profesjonalnym zespole.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »