Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Asystent / Asystentka ds. administracji
Lokalizacja:
Wrocław
dolnośląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Zarządzanie zadaniami administracyjnymi: korespondencja, organizacja terminów i biura, przygotowywanie ofert oraz zarządzanie zamówieniami.
- Współpraca z różnymi działami firmy i komunikacja z zewnętrznymi dostawcami.
- Organizowanie i uczestnictwo w spotkaniach.
- Aktualizowanie i tworzenie raportów.
- Wsparcie w prowadzeniu projektów według potrzeb.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Wykształcenie ekonomiczne.
- Doświadczenie w pracy na stanowiskach administracyjnych mile widziane.
- Umiejętności organizacyjne, odpowiedzialność, dokładność.
- Dobra znajomość języka niemieckiego.
- Biegłość w obsłudze MS Office, szczególnie Excel.
- Zainteresowanie technologią będzie dodatkowym atutem.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o strukturze rodzinnej.
- Innowacyjne, inspirujące miejsce pracy.
- Różnorodne eventy firmowe i silny duch zespołu.
- Możliwości rozwoju i szkoleń (onboarding i stałą edukację).
- Premie uznaniowe i programy zdrowotne dla pracowników.
- Program poleceń pracowniczych oraz możliwość szybkiego wpływu na decyzje w firmie.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »