Kto szuka:
AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.
Stanowisko:
Administrator nieruchomości
Lokalizacja:
Wrocław
dolnośląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Zarządzanie nieruchomościami i prowadzenie dokumentacji.
- Kwaterowanie i wykwaterowanie mieszkańców.
- Współpraca i nadzór nad dostawcami usług związanych z nieruchomościami.
- Odbiór i przekazywanie nieruchomości, wizje lokalne i zarządzanie awariami.
- Nadzór nad firmami sprzątającymi i konserwującymi.
- Odczyty liczników i rozliczanie kosztów mediów.
- Obsługa faktur i rachunków.
- Kontakt z lokatorami i obsługa systemu zarządzania nieruchomościami.
- Wsparcie działań przełożonych.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Minimum 1 rok doświadczenia w administrowaniu nieruchomościami.
- Wykształcenie średnie; preferowane licencje lub certyfikaty w zarządzaniu nieruchomościami.
- Biegła znajomość MS Office; znajomość programu Mieszczanin mile widziana.
- Prawo jazdy kat. B i możliwość korzystania z własnego samochodu.
- Dobra organizacja pracy, rzetelność, zaangażowanie.
Firma oferuje:
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Narzędzia potrzebne do pracy.
- Samodzielność w działaniu.
- Szkolenia zawodowe, pakiet medyczny, ubezpieczenie na życie.
- Dofinansowanie do pakietów sportowych i wypoczynku.
- Elastyczność czasu pracy, w tym możliwość pracy zdalnej.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »