eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WrocławAdministrator ds. obsługi Klienta z językiem angielskim

Kto szuka:

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Stanowisko:

Administrator ds. obsługi Klienta z językiem angielskim

Lokalizacja:

Wrocław

dolnośląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Zadania:

  • Monitorowanie oraz dokumentowanie opóźnień w płatnościach klientów
  • Bieżąca obsługa klienta biznesowego przez telefon oraz email w kontekście wystawianych faktur oraz płatności
  • Ścisła współpraca z zespołem Customer’s Accounts Payable w celu weryfikacji płatności faktur oraz doprowadzenia procesu płatności do końca
  • Wysyłanie listów przypominających o stanie zadłużenia
  • Prowadzenie analiz niezbędnych do oceny zadłużenia klientów
Wymagania:
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
  • Min. 2 lata doświadczenia w pracy z obsługą klienta biznesowego
  • Znajomość pakietu MS Office (w tym bardzo dobra znajomość MS Excel)
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
  • Umiejętność ustalania priorytetów oraz zarządzania czasem pracy
  • Dyspozycyjność w godzinach 8.00-16.00 i 9.00-17.00
Oferta:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową
  • Możliwość zdobycia wartościowego doświadczenia w międzynarodowej firmie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności
  • Możliwość pracy hybrydowej (biuro docelowe we Wrocławiu)
  • Rozbudowane szkolenie wdrożeniowe
  • Bogaty pakiet benefitów ManpowerGroup: dostęp do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, platformy MyBenefit oraz programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji

Oferta dotyczy pracy tymczasowej.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-09-03

do końca oferty: 20 dni

pracodawca: ManpowerGroup Sp. z o.o.

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że we wrześniu 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,3% wyższe r/r i wyniosło 7379,88 zł brutto. Względem sierpnia 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było ...

Dyrektywa 2023/970 zacznie obowiązywać od 7 czerwca 2026 roku. Już teraz organizacje powinny zacząć się przygotowywać na jej nadejście - zwłaszcza te zatrudniające ponad 150 pracowników. Na te firmy bowiem prawo nakłada najpoważniejsze ...

Niekończąca się lista "to do" w głowie i w kalendarzu. Deadline’y, plany, zakupy, zajęcia dzieci. Brak czasu na cokolwiek. Paliwo się kończy i w pewnym momencie nigdy nie jesteśmy wypoczęci czy zrelaksowani. Wszystko nas boli i nadal nie ...

Od wielu lat słyszymy o work-life balance, widzimy olbrzymie zmiany w podejściu do życia i wykonywanego zawodu. Nie chcemy już tylko pracować bez celu, dbamy o nasz organizm bardziej niż kiedykolwiek. Chcemy też dbać o naszą psychikę. 8 ...

Stawki ponad 40 proc. polskich freelancerów wzrosły w ciągu roku - wynika z danych Useme. W których branżach stawki wolnych strzelców wzrosły najbardziej w 2023 roku?