Kto szuka:
Medhouse
Stanowisko:
Kierownik Zespołu Call Center
Lokalizacja:
Wodzisław Śląski
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Budowanie, zarządzanie zespołem telefonicznej obsługi pacjenta
- Nadzór nad efektywnością pracy zespołu
- Raportowanie wyników do Zarządu
- Koordynowanie pracy zespołu oraz dbanie o jego rozwój
- Rekrutacja nowych pracowników
- Tworzenie harmonogramów pracy
- Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia najwyższych standardów obsługi
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem w Contact Center lub zespołem sprzedażowym
- Doświadczenie w branży medycznej będzie dodatkowym atutem
- Umiejętność organizacji pracy
- Orientacja na wynik
- Rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- Inicjatywa i samodzielność w działaniu
- Mile widziane podstawy marketingu
Firma oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się placówce
- Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
Oferta pochodzi z serwisu
Sprawdź oferty na podobne stanowiska
Transformacja cyfrowa i rozwój nowych technologii powodują, że firmy poszukują specjalistów łączących wiedzę finansową z kompetencjami technologicznymi. A jakie wynagrodzenia oferują takim ekspertom? Z danych Manpower wynika, że młodszy ...
Praca zdalna nie cieszy się już tak dużą popularnością jak w czasie i po pandemii. Jedynie w branży IT blisko połowa ogłoszeń proponuje możliwość tej formy zatrudnienia, w pozostałych branżach jest to mniej niż 30 proc. Na najwyższe ...
Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w październiku 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,2% wyższe r/r i wyniosło 8316,57 zł brutto.
Trwają intensywne działania nad projektem ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Ustawa ma wdrożyć do polskiego prawa unijną dyrektywę w sprawie adekwatnych wynagrodzeń minimalnych w Unii Europejskiej. Polska jak i inne kraje ...
O tym, że wykształcenie i twarde umiejętności to coraz częściej za mało, aby przykuć uwagę rekrutera, mówi się nie od dziś. Kolejnym potwierdzeniem kluczowego znaczenia umiejętności miękkich są najnowsze doniesienia platformy ...