eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WładysławowoAmbasador/ka marki

Kto szuka:

InterKadra Sp. z o.o.

Stanowisko:

Ambasador/ka marki

Lokalizacja:

Władysławowo

pomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • Odpowiedzialność za reprezentację marki tytoniowej w wybranych lokalizacjach;
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta;
  • Prowadzenie niepublicznych aktywności marketingowych zgodnie z wytycznymi firmy;
  • Prowadzenie aktywności konsumenckich w wyznaczonych punktach detalicznych;
  • Przeprowadzanie demonstracji produktów i udzielanie informacji o ich funkcjach oraz prawidłowym korzystaniu z urządzenia i wkładów;
  • Realizacja sprzedaży poprzez skuteczne prezentowanie produktów do zakupów;
  • Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta i udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące produktów;
  • Prowadzenie rejestracji konsumentów zainteresowanych zakupem produktów oraz zbieranie danych kontaktowych i preferencji konsumenckich;
  • Zapewnienie zgodności z przepisami dotyczącymi gromadzenia danych osobowych oraz przetwarzania ich zgodnie z polityką prywatności marki;
  • Dbanie o kompletność i dokładność zebranych danych oraz ich bezpieczne przechowywanie;
  • Tworzenie pozytywnego wizerunku marki poprzez profesjonalną obsługę konsumenta i budowanie trwałych relacji;
  • Regularne raportowanie wyników sprzedaży i realizowanych czynności.

Oczekujemy:

  • Pełnoletności;
  • Prawo jazdy kat. B oraz własny samochód (zwrot 1,15 zł/km);
  • Co najmniej średniego wykształcenia (studenci mile widziani);
  • Dyspozycyjności minimum 90h miesięcznie;
  • Doświadczenia w obsłudze klienta (mile widziane);
  • Umiejętności prezentacji produktu i swobodnego komunikowania się z Klientem;
  • Otwartości i dążenia do realizacji celów.

Mamy do zaoferowania:

  • Atrakcyjną stawkę godzinową: do 42.00 zł/h brutto (dla osób uczących się do 26 roku życia stawka brutto=stawka netto);
  • Udział w interesujących projektach, eventach i szkoleniach;
  • Uczestnictwo w szkoleniach dotyczących produktów, technik sprzedażowych, obsługi klienta oraz przepisów dotyczących branży tytoniowej;
  • Ciągłe doskonalenie umiejętności w obszarze obsługi klienta, negocjacji sprzedażowych i analizy rynku;
  • Kartę sportową.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-09-18

do końca oferty: 32 dni

pracodawca: InterKadra Sp. z o.o.

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

Pracownicy, którzy nie wykorzystali urlopu z poprzedniego roku, mają czas na jego odbiór tylko do 30 września. Przepisy prawa pracy są w tej kwestii jednoznaczne, a pracodawca, który nie zapewni pracownikowi możliwości skorzystania z ...

Utrata zdrowia nie musi oznaczać utraty pracy, choć zmusza niekiedy do zmiany zawodu. Wsparcie finansowe niezbędne do przekwalifikowania zapewnia ZUS, przyznając rentę szkoleniową. Kiedy i komu przysługuje takie świadczenie?

Ustawa Zasadnicza w art. 65 ust. 1 zapewnia każdemu wolność wyboru i wykonywania zawodu oraz wyboru miejsca pracy. W praktyce zdarza się jednak, że ta wolność wyboru bywa nadużywana kosztem zasady, że umów należy dotrzymywać (łac. pacta ...

Profil zaufany jest środkiem identyfikacji elektronicznej. Pomimo jego wielu zalet i coraz szerszego zastosowania, w Polsce nie ma obowiązku prawnego posiadania i korzystania z tego rozwiązania. Nie istnieją również przepisy, na podstawie ...

Dyrektywa 2023/970 zacznie obowiązywać od 7 czerwca 2026 roku. Już teraz organizacje powinny zacząć się przygotowywać na jej nadejście - zwłaszcza te zatrudniające ponad 150 pracowników. Na te firmy bowiem prawo nakłada najpoważniejsze ...