Kto szuka:
PKO Bank Polski
Stanowisko:
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych
Numer referencyjny:
42081
Lokalizacja:
Poznań, Górna Wilda 109
wielkopolskie
Wymagania stawiane pracownikowi:
umowa na zastępstwo
Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego
Firma oferuje:
Na co dzień w naszym zespole:
- obsługujesz posprzedażowo klientów obszaru bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej,
- prowadzisz sprawy klientów dotyczące rachunków, produktów oraz transakcyjności,
- pozyskujesz od klientów dokumenty i informacje na potrzeby realizowanych zadań,
- prowadzisz czynności reklamacyjne,
- sporządzasz dokumenty na życzenie klientów (m. in. opinie/zaświadczenia).
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- masz doświadczenie w pracy z klientem lub w obszarze bankowości,
- swobodnie komunikujesz się w języku angielskim, czeskim i/lub słowackim,
- posiadasz wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe lub jesteś w trakcie studiów, preferowany kierunek: bankowość/finanse,
- potrafisz pracować w zespole oraz efektywnie działasz pod presją czasu,
- jesteś osobą komunikatywną, bardzo dobrze zorganizowaną i samodzielną w działaniu.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »