Kto szuka:
Unima System Sp. z o.o
Stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta (klient B2B)
Lokalizacja:
Jasin, koło Swarzędza
wielkopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Celem stanowiska pracy jest skuteczna obsługa istniejących i nowych klientów UNIMA, prowadzenie sprzedaży przeglądów okresowych oraz realizacji zgłoszeń reklamacyjnych.
- Odpowiadanie na zapytania klientów telefonicznie, mailowo, składanie ofert;
- Przyjmowanie problemów zgłaszanych przez klientów, w tym reklamacji;
- Prowadzenie płatnych usług przeglądów okresowych;
- Prowadzenie dokumentacji i rejestracja zgłoszeń klientów;
- Monitorowanie statusu zgłoszeń i zamówień oraz informowanie klientów o postępach w ich sprawach;
- Przygotowywanie raportów z obszaru usług posprzedażowych;
- Monitorowanie płatności.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Minimum wykształcenie średnie, preferowane wyższe;
- Preferowane doświadczenie na podobnym stanowisku w obsłudze klienta biznesowego;
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
- Zdolność do rozwiązywania problemów i obsługi reklamacji;
- Znajomość obsługi komputera oraz systemów MS Office;
- Umiejętność pracy w zespole.
Firma oferuje:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniach;
- Praca w firmie z przyjazną atmosferą pracy;
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »