eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy PoznanSpecjalista ds. Obsługi Klienta i przetwarzania zamówień

Kto szuka:

HAYS

Stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta i przetwarzania zamówień

Lokalizacja:

Poznan

wielkopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Specjalista ds. Obsługi Klienta i przetwarzania zamówień
Poznan
NR REF.: 1185917

Dla naszego klienta, jednej z wiodących firm w branży chemicznej poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta i przetwarzania zamówień.

W nowej roli będziesz częścią zespołu odpowiedzialnego za kontakt i obsługę zewnętrznych klientów organizacji z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji (np. telefon/e-mail). Do Twoich zadań będzie należało dbanie o relacje biznesowe, zarządzanie procesem obsługi klienta: przetwarzanie zamówień sprzedaży, odpowiadanie na zapytania związane z łańcuchem dostaw.

Poszukujemy kandydatów posługujących się biegle językiem angielskim, ze względu na międzynarodowy profil organizacji. Idealny kandydat to osoba kontaktowa, lubiąca pracę z klientem biznesowym oraz dobrze zorganizowana. Jesteśmy otwarci na kandydatów rozpoczynających swoją karierę w obszarze Customer Service.

Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na 6 miesięcy, wynagrodzenie od 5000 zł brutto do 5200 zł brutto, sprzęt służbowy niezbędny do wykonywania pracy oraz możliwość pracy hybrydowej, po okresie wdrożenia. Główna siedziba klienta znajduje się około 35 km od centrum Poznania. 



Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-10-13

do końca oferty: 59 dni

pracodawca: HAYS

branże: Sprzedaż

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

W obecnych czasach coraz większą uwagę zwraca się na kwestię luki płacowej, co wynika głównie z przygotowań do wdrożenia dyrektywy Unii Europejskiej dotyczącej transparentności wynagrodzeń. W poprzednich publikacjach omówiliśmy ...

Od 26 kwietnia ubiegłego roku pracownicy mogą korzystać z dwóch dodatkowych dni urlopu uzasadnionego działaniami tzw. siły wyższej. Jak wskazują eksperci, Polacy w praktyce bardzo często wykorzystują te 16 godzin jako zastępstwo za urlop ...

Trudne i emocjonalnie wymagające rozmowy są elementem codzienności każdego człowieka, spotykamy się z nimi zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Chociaż zwykle uznawane za niewygodne, to najczęściej spełniają kluczową funkcję w ...

Hays wraz z kancelarią Baker McKenzie prezentują wnioski z raportu "Wynagrodzenia - największe tabu polskiego rynku pracy?" Pytanie zawarte w tytule opracowania dość wyraźnie nakreśla tendencję zaznaczającą się nad Wisłą - od jawności ...

Prowadzenie profilu na LinkedIn może być kluczowe dla sukcesu zawodowego managerów, jednak wiele z nich popełnia błędy, które mogą ograniczyć ich efektywność i wpływ na platformie. Oto kilka najczęstszych z nich.