eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaTrener Wewnętrzny

Kto szuka:

Contact Center Sp. z o.o.

Stanowisko:

Trener Wewnętrzny

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Jakie będą Twoje zadania?
  • Analiza potrzeb szkoleniowych i planowanie działań szkoleniowo – rozwojowych w celu zwiększania wyników oraz poprawy jakości, rekomendowanie działań wspierających;
  • Opracowywanie, prowadzenie i ewaluacja szkoleń onboardingowych oraz wsparcie nowych pracowników we wdrożeniu;
  • Opracowywanie, prowadzenie i ewaluacja szkoleń podnoszących umiejętności Doradców, Team Leaderów, Kierowników Projektu;
  • Tworzenie i dostarczanie materiałów szkoleniowych, które angażują uczestników i wspierają ich w zdobywaniu nowej wiedzy i umiejętności;
  • Aktywne wsparcie Kierowników Projektu oraz Team Leaderów w realizacji KPI.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Nasze oczekiwania:
  • Doświadczenie w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń i warsztatów grupowych;
  • Wysoko rozwinięta inteligencja emocjonalna;
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
  • Nastawienie na działanie mimo przeszkód;
  • Aktywne poszukiwanie możliwości wywierania pozytywnego wpływu poza obszarem odpowiedzialności;
  • Samodzielność, dobre umiejętności organizacyjne, elastyczność i umiejętność dostosowywania się do zmieniających się priorytetów.

Firma oferuje:

Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • Stałą, gwarantowaną podstawę wynagrodzenia;
  • Bogaty pakiet socjalny/benefity/szkolenia/karty sportowe Multisport;
  • Stałą pracę w dużej, stabilnej firmie w dogodnej lokalizacji;
  • Możliwość rozwoju zawodowego i doskonaleniu warsztatu trenera;
  • Otwartość na indywidualne podejście do realizowanych zadań.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-04-22

do końca oferty: 15 dni

pracodawca: Contact Center Sp. z o.o.

branże: Edukacja / Praktyki / Staże

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

W ostatnich latach temat transparentności wynagrodzeń zyskuje na znaczeniu, szczególnie w kontekście dążenia do wyrównania szans zawodowych i redukcji nierówności płacowych w odniesieniu do kobiet. W odpowiedzi na ten problem, Unia ...

1636 zł - tyle od 1 kwietnia wypłaci ZUS z tytułu jednorazowego odszkodowania za każdy procent uszczerbku na zdrowiu. To o 205 zł więcej niż do tej pory. Odszkodowanie przysługuje każdej osobie ubezpieczonej, która na skutek wypadku przy ...

Profil zaufany jest środkiem identyfikacji elektronicznej. Pomimo jego wielu zalet i coraz szerszego zastosowania, w Polsce nie ma obowiązku prawnego posiadania i korzystania z tego rozwiązania. Nie istnieją również przepisy, na podstawie ...

Nowe badanie Slack Workforce Lab sprawdziło, co motywuje pracowników do korzystania ze sztucznej inteligencji i co sądzą oni o używaniu jej w pracy. Dzięki pogłębionym wywiadom i ankiecie przeprowadzonej wśród 5000 pełnoetatowych ...

Trwa sezon na pracę sezonową. Wiele osób korzysta z tej formy zgromadzenie dodatkowych oszczędności i zdobycia doświadczenia w rożnych branżach. Dla uczniów i studentów to często pierwsze zetknięcie z rynkiem pracy w ogóle. Eksperci HR ...