Kto szuka:
Contact Center Sp. z o.o.
Stanowisko:
Trener Wewnętrzny
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Analiza potrzeb szkoleniowych i planowanie działań szkoleniowo – rozwojowych w celu zwiększania wyników oraz poprawy jakości, rekomendowanie działań wspierających;
- Opracowywanie, prowadzenie i ewaluacja szkoleń onboardingowych oraz wsparcie nowych pracowników we wdrożeniu;
- Opracowywanie, prowadzenie i ewaluacja szkoleń podnoszących umiejętności Doradców, Team Leaderów, Kierowników Projektu;
- Tworzenie i dostarczanie materiałów szkoleniowych, które angażują uczestników i wspierają ich w zdobywaniu nowej wiedzy i umiejętności;
- Aktywne wsparcie Kierowników Projektu oraz Team Leaderów w realizacji KPI.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Doświadczenie w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń i warsztatów grupowych;
- Wysoko rozwinięta inteligencja emocjonalna;
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
- Nastawienie na działanie mimo przeszkód;
- Aktywne poszukiwanie możliwości wywierania pozytywnego wpływu poza obszarem odpowiedzialności;
- Samodzielność, dobre umiejętności organizacyjne, elastyczność i umiejętność dostosowywania się do zmieniających się priorytetów.
Firma oferuje:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Stałą, gwarantowaną podstawę wynagrodzenia;
- Bogaty pakiet socjalny/benefity/szkolenia/karty sportowe Multisport;
- Stałą pracę w dużej, stabilnej firmie w dogodnej lokalizacji;
- Możliwość rozwoju zawodowego i doskonaleniu warsztatu trenera;
- Otwartość na indywidualne podejście do realizowanych zadań.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »