eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaTrener Wewnętrzny

Kto szuka:

Contact Center Sp. z o.o.

Stanowisko:

Trener Wewnętrzny

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Jakie będą Twoje zadania?
  • Analiza potrzeb szkoleniowych i planowanie działań szkoleniowo – rozwojowych w celu zwiększania wyników oraz poprawy jakości, rekomendowanie działań wspierających;
  • Opracowywanie, prowadzenie i ewaluacja szkoleń onboardingowych oraz wsparcie nowych pracowników we wdrożeniu;
  • Opracowywanie, prowadzenie i ewaluacja szkoleń podnoszących umiejętności Doradców, Team Leaderów, Kierowników Projektu;
  • Tworzenie i dostarczanie materiałów szkoleniowych, które angażują uczestników i wspierają ich w zdobywaniu nowej wiedzy i umiejętności;
  • Aktywne wsparcie Kierowników Projektu oraz Team Leaderów w realizacji KPI.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Nasze oczekiwania:
  • Doświadczenie w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń i warsztatów grupowych;
  • Wysoko rozwinięta inteligencja emocjonalna;
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
  • Nastawienie na działanie mimo przeszkód;
  • Aktywne poszukiwanie możliwości wywierania pozytywnego wpływu poza obszarem odpowiedzialności;
  • Samodzielność, dobre umiejętności organizacyjne, elastyczność i umiejętność dostosowywania się do zmieniających się priorytetów.

Firma oferuje:

Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • Stałą, gwarantowaną podstawę wynagrodzenia;
  • Bogaty pakiet socjalny/benefity/szkolenia/karty sportowe Multisport;
  • Stałą pracę w dużej, stabilnej firmie w dogodnej lokalizacji;
  • Możliwość rozwoju zawodowego i doskonaleniu warsztatu trenera;
  • Otwartość na indywidualne podejście do realizowanych zadań.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-04-11

do końca oferty: 25 dni

pracodawca: Contact Center Sp. z o.o.

branże: Edukacja / Praktyki / Staże

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Pojawił się najnowszy raport Gi Group "Wynagrodzenia w produkcji i logistyce: stanowiska niższego i średniego szczebla". Opracowanie rzuca światło nie tylko na zarobki pracowników, ale również wskazuje na problemy, którym muszą stawiać ...

Pracownik, który zachorował w okresie, gdy wygasła jego umowa o pracę, ma prawo do zasiłku chorobowego, jeśli otrzymał eZLA wciągu 14 dni po ustaniu zatrudnienia. Powinien on jednak poinformować lekarza wystawiającego zwolnienie o ustaniu ...

Uchwalona przez Sejm RP w dniu 06.12.2024 r. ustawa o zmianie ustawy o dniach wolnych od pracy oraz niektórych innych ustaw, jeżeli zostanie podpisana przez Prezydenta RP, wejdzie w życie 1 lutego 2025 r. Patrząc na przepisy tej ustawy przez ...

Niemal każda firma przeprowadza dziś szkolenia. Warto wiedzieć, że w określonych przypadkach, czas spędzony na wyjeździe integracyjnym połączonym ze szkoleniem, może zostać potraktowany jako nadgodziny. "Konsekwencją regulacji zawartej w ...

Pracownicy, którzy nie wykorzystali urlopu z poprzedniego roku, mają czas na jego odbiór tylko do 30 września. Przepisy prawa pracy są w tej kwestii jednoznaczne, a pracodawca, który nie zapewni pracownikowi możliwości skorzystania z ...