Kto szuka:
Private Corporate Consulting Sp. z o.o.
Stanowisko:
Telemarketer - telefoniczny kontakt z urzędnikami
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Która ma DOŚWIADCZENIE w telemarketingu/sprzedaży
- Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które marnują się na dojazdy. Należy jednak pamiętać, że podczas pracy zdalnej niezbędna jest duża samodyscyplina, zaangażowanie i determinacja
- Która umie zbadać potrzeby klienta, wykorzystać te informacje i podtrzymać rozmowę
- Która lubi swobodę pracy - oferujemy skrypt, czyli bazę do rozmowy, ale to od Ciebie zależy jak go modyfikujesz i o czym będziesz rozmawiał z urzędnikiem, chcemy, aby nasze rozmowy były naturalne
- Chętnej do zdobywania nowego doświadczenia i wykorzystania już zdobytej wiedzy w odpowiedni sposób
- Która ma doświadczenie w rozmowie z klientami - nasi klienci to w 99% urzędnicy. Ta grupa klientów chce rozmawiać w sposób bardzo przystępny i kulturalny, trzeba umieć do niej dotrzeć i konsekwentnie zbijać obiekcje
- Która realizuje wymagane cele oraz sama stawia sobie wyzwania i stara się im sprostać (przydadzą się tu kompetencje analityczne)
- Jest otwarta na wskazówki trenera
- Uśmiechniętej, kontaktowej, lubiącej rozmawiać z ludźmi
- Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników
- Kontaktowanie się z urzędnikami
- Proponowanie naszych szkoleń
- Przedstawienie oferty
- Zbijanie obiekcji
- Odpowiadanie na pytania klientów
- Sporządzanie notatek z rozmów
- Finalizacja sprzedaży
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Oprogramowanie: Windows 10, Windows 11, macOS
- Komputer z podłączeniem do Internetu
- Słuchawki
- Wynagrodzenie: stawka godzinowa (28,50zł/h brutto) + atrakcyjny system premiowy rozliczany miesięcznie
- Czas pracy: system 6 godzinny, 8:00 -14:00 w dniach od poniedziałku do piątku
- Forma pracy: ZDALNA
- Umowa: ZLECENIE
- Dodatkowo: otrzymasz wsparcie trenera już od pierwszego dnia wdrożeniowego
- Zapewniamy niezbędne oprogramowanie oraz aplikację do dzwonienia
- PŁATNY 6 DNIOWY OKRES WDROŻENIOWY - 170zł/dzień
Etapy rekrutacji:
1. Rozmowa ankietowa - wysyłamy ankietę składającą się z 7 pytań, która dotyczy różnych sytuacji związanych ze stanowiskiem telemarketera.
2. Rozmowa rekrutacyjna - przed rozmową wysyłamy szczegółową prezentację dotyczącą warunków pracy, systemu wynagrodzeń, a także podstawowych informacji o firmie. Na rozmowie odpowiadamy na wszystkie pytania i wątpliwości, przypominamy warunki zatrudnienia oraz system wynagrodzeń, a także zadajemy pytania odnośnie doświadczenia i sprawdzamy umiejętności sprzedażowe.
3. Test techniczny aplikacji - do tego etapu zapraszamy osoby, z którymi chcemy podjąć współpracę. Test aplikacji polega na zainstalowaniu aplikacji do dzwonienia i wykonaniu dwóch połączeń - sprawdzamy jakość połączeń.
Przebieg okresu próbnego:
6 dniowy okres próbny to indywidualne szkolenie z trenerem, rozpoczynające się od dnia, w którym jesteś dyspozycyjny, a także wykonywanie telefonów sprzedażowych do urzędników. Odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00. Trenerzy to opiekunowie, którzy cały czas wspierają i czuwają nad Twoim rozwojem. Możesz kontaktować się z trenerem przez aplikację do dzwonienia (pisząc wiadomości lub dzwoniąc) oraz mailowo.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »