Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
starszy specjalista
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalista do spraw kontroli zarządczej i organizacji w Wydziale Organizacji i Projektów, Biuro Dyrektora Generalnego
02-362 Warszawa ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. 3
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzi sprawy z obszaru kontroli zarządczej, w tym opracowuje roczny plan działalności GIOŚ i sprawozdanie z jego realizacji a także bierze udział w przeprowadzeniu samooceny systemu kontroli zarządczej oraz w opracowaniu oświadczenia o stanie kontroli zarządczej
- Koordynuje opracowanie i monitoruje realizację rocznych planów działalności komórek organizacyjnych GIOŚ
- Opracowuje ustalenia z posiedzeń Kierownictwa Głównego Inspektoratu oraz informacje z działalności GIOŚ na potrzeby m.in. Ministerstwa Klimatu i Środowiska
- Opiniuje oraz gromadzi wewnętrzne regulaminy organizacyjne
- Bierze udział w redagowaniu i współtworzeniu, we współpracy z komórkami organizacyjnymi GIOŚ i wojewódzkimi inspektoratami ochrony środowiska, informacji o realizacji zadań Inspekcji Ochrony Środowiska
- Przygotowuje do publikacji informacje i dokumenty w zakresie realizowanych zadań na stronie intranetowej i na BIP GIOŚ
- Bierze udział w realizacji zadań związanych z potrzebami statystyki publicznej
- Przygotowuje pisma, informacje i odpowiedzi do organów administracji i innych podmiotów zewnętrznych w przypadkach wymagających wkładu z kilku komórek organizacyjnych GIOŚ
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca przy komputerze.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- budynek i pomieszczenia urzędu nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
INNE INFORMACJE:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dokumenty można składać:
- w formie papierowej na adres urzędu lub osobiście w kancelarii GIOŚ
- w formie elektronicznej za pośrednictwem: Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (e PUAP)
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o kolejnych etapach naboru telefonicznie lub e-mailem.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru.
Z wybranym kandydatem podpisana zostanie umowa o pracę na czas określony.
Aplikując oświadczasz, że znana ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w jednostkach administracji publicznej, w tym 6 miesięcy w zakresie realizacji zadań związanych z kontrolą zarządczą
pozostałe wymagania niezbędne:
- Znajomość zagadnień z zakresu kontroli zarządczej
- Ogólna wiedza na temat resortu klimatu i środowiska
- Znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania administracji publicznej i służby cywilnej
- Umiejętność dobrej organizacji pracy, analizy i syntezy informacji
- Umiejętność komunikacji i pracy w zespole
- Dobra praktyczna znajomość MsOffice
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie lub studia podyplomowe w zakresie funkcjonowania administracji publicznej lub kontroli zarządczej
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-05-14
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. 3
02-362 Warszawa
z dopiskiem: „59/BDG/WOiP/2025"
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »