eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawastarszy specjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

starszy specjalista

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Główny Inspektorat Farmaceutyczny w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista w Wydziale Orzeczniczym II w Departamencie Prawnym

00-082 Warszawa ul. Senatorska 12

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi postępowania administracyjne i przygotowuje projekty rozstrzygnięć (decyzji, postanowień, pism do strony) pozostających w zakresie właściwości Wydziału Orzeczniczego II.
  • Przygotowuje odpowiedzi oraz pełną dokumentację do przekazania do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie w związku ze skargą na decyzje Głównego Inspektora Farmaceutycznego, jak również przygotowuje inne pisma w toku postepowania sądowo-administracyjnego (w szczególności odpowiedzi na wezwania Sądu, wnioski o uzasadnienie, itp.).
  • Występuje przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym celem reprezentowania Głównego Inspektora Farmaceutycznego.
  • Przygotowuje interpelacje i opinie dotyczące obowiązujących przepisów z zakresu działania Państwowej Inspekcji Farmaceutycznej.
  • Prowadzi ewidencję prowadzonych postępowań i sprawozdań w zakresie realizacji wykonywanych zdań.
  • Archiwizuje dokumentację prowadzonych spraw.
  • Prowadzi obsługę kancelaryjną stanowiska pracy, w tym wysyła korespondencję.


Warunki pracy


  • Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie

  • Reprezentacja urzędu na zewnątrz

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym wyposażonym w instalację klimatyzacyjną.

  • Narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka i inne urządzenia biurowe).

  • Budynek posiada windę osobową do transportu pionowego, nie posiada podjazdów dla osób niepełnosprawnych, ale jest wyposażony w transporter gąsiennicowy typu T09 "ROBY" służący do transportu po schodach wejściowych do budynku osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Pomieszczenia pracy GIF mieszczą się na parterze I i II oraz III piętrze budynku.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • Oferty otrzymane po terminie zostaną uznane za niespełniające wymagań formalnych (decyduje data wpływu do Urzędu).

  • Przed złożeniem aplikacji prosimy o zapoznanie się z informacjami zamieszczonymi na stronie www.gif.gov.pl w zakładce O GIF/Kariera/Informacje dla kandydatów.

  • Uwagi dotyczące wymaganych dokumentów i oświadczeń:

  • życiorys i list motywacyjny muszą być własnoręcznie podpisane

  • wymagane oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane

  • dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni

  • w przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej, prosimy o dołączenie do aplikacji kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu

  • w przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego

  • spełnienie wymagania w zakresie długości doświadczenia zawodowego należy udokumentować kopiami dokumentów jednoznacznie potwierdzającymi zamknięty okres świadczenia pracy (m.in. kopiami świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, zaświadczeń potwierdzających świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych lub wolontariatu/staży/praktyk, wydrukiem z CEIDG).

  • Umowy o pracę, umowy cywilnoprawne nie są dokumentami potwierdzającymi okresy doświadczenia zawodowego.

  • Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części "dokumenty i oświadczenia niezbędne". W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

  • Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym zostaną powiadomieni e-mailem (w razie braku możliwości kontaktu drogą elektroniczną - telefonicznie).

  • Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane.

  • Po zakończeniu naboru oferty kandydatów niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.

  • Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne spełniające wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

  • Na wniosek kandydata zapewniamy dostępność według jego indywidualnej potrzeby.

  • WAŻNA INFORMACJA: Przed zawarciem umowy o pracę na powyższym stanowisku kandydat zobowiązany będzie do złożenia oświadczenia o braku konfliktu interesów zgodnie z art. 114 a ustawy - Prawo farmaceutyczne.

  • Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 224****** lub 735.

  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31
    lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była
    współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o
    ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych
    dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba
    wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1
    sierpnia 1972 r.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe prawnicze

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
na stanowisku związanych z prowadzeniem postępowań administracyjnych lub obsługą prawną.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy Prawo farmaceutyczne
  • Znajomość ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego
  • Znajomość ustawy – Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Komunikatywność
  • Umiejętność pracy w zespole


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-04-30
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Główny Inspektorat Farmaceutyczny
    ul. Senatorska 12
    00-082 Warszawa
    z dopiskiem „Starszy specjalista w Wydziale Orzeczniczym II w DP" nr ogłoszenia 150729

    lub elektronicznie poprzez ePUAP

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-04-16

    do końca oferty: 52 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Rząd planuje duże zmiany w Kodeksie Pracy, które mają wejść w życie z początkiem 2026 roku. - Planowane, nowe przepisy zdecydowanie rozszerzą definicję stażu pracy, co przyniesie liczne korzyści pracownikom, w tym dłuższe urlopy i ...

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w styczniu 2025 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 9,2% wyższe r/r i wyniosło 8482,47 zł brutto.

    Dyrektywa unijna przyjęta w 2023 roku ma na celu zlikwidowanie różnic w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn w krajach Unii Europejskiej. Nierówności płacowe ze względu na płeć od wielu lat są uznawane przez organizacje za istotny problem.

    W I półroczu 2024 ZUS skontrolował 260,8 tys. osób na zwolnieniach lekarskich. W efekcie wydał 18,6 tys. decyzji wstrzymujących dalszą wypłatę zasiłków chorobowych. Jakie są najczęstsze powody nieprawidłowego wykorzystywania zwolnień? ...

    Za nami aż dwa długie weekendy listopadowe, przed nami grudzień i Boże Narodzenie. A niektórzy już analizują układ kalendarza w nowym roku. Kiedy wypadają święta i dni wolne od pracy? Na ile długich weekendów możemy liczyć w 2025 ...