eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawastarszy specjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

starszy specjalista

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie

Komendant Główny Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw ewidencji kadrowej w Sekcji I Wydziału Organizacji i Naboru Biura Kadr i Szkolenia Komendy Głównej Straży Granicznej

02-585 Warszawa al. Niepodległości 100

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi ewidencję komputerową funkcjonariuszy komórek organizacyjnych Komendy Głównej Straży Granicznej oraz kierowników jednostek organizacyjnych Straży Granicznej w celu zapewnienia aktualizacji bazy danych w systemie kadrowym CBD-Kadry,
  • opracowuje zbiorcze raporty i sprawozdania z zakresu ewidencji kadrowej w celu wsparcia realizacji zadań pozostałych pracowników biura,
  • koordynuje z operatorami systemu CBD-Kadry w innych jednostkach organizacyjnych Straży Granicznej oraz w Wydziale Spraw Osobowych zakresy wprowadzanych informacji, celem przekazywania i uzupełniania danych funkcjonariuszy przenoszonych pomiędzy jednostkami organizacyjnymi Straży Granicznej,
  • inicjuje i wdraża nowe funkcjonalności w CBD-Kadry zgodnie z bieżącymi potrzebami Straży Granicznej,
  • współpracuje z operatorami systemu CBD- Płace w celu zapewnienia zgodności informacji w zakresie uposażenia zawartych w obsługiwanych systemach,
  • w przypadku nieobecności administratora systemu CBD-Kadry nadaje uprawnienia użytkownikom CBD-Kadry,
  • przekazuje do właściwej komórki wewnętrznej Komendy Głównej Straży Granicznej elektroniczne zwolnienia lekarskie (e-ZLA) udostępnione na Platformie Usług Elektronicznych (PUE) Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,
  • przygotowuje korespondencję z sądami w celu udzielenia informacji o osobach zatrudnionych w Straży Granicznej.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


·         praca samodzielna administracyjno - biurowa,


·         praca w siedzibie urzędu i poza nim,


.         częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz,


·         praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.,


·         praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,


·         narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, niszczarka,


miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


·         dojścia i dojazdy do budynku są utwardzone,


·         niepełne przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych: brak podjazdów przy wejściu głównym, korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami,


·         infrastruktura budynku: sanitariaty, korytarze, klatki schodowe, schody, windy,


·         brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

UWAGA!


WSZYSTKIE WYMAGANE OŚWIADCZENIA NALEŻY WŁASNORĘCZNIE PODPISAĆ ORAZ OPATRZYĆ DATĄ.


Z DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH WYMAGANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MUSI JEDNOZNACZNIE WYNIKAĆ DŁUGOŚĆ DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO.


W PRZYPADKU APLIKOWANIA DO KOMENDY GŁÓWNEJ STRAŻY GRANICZNEJ NA KILKA STANOWISK JEDNOCZESNIE NALEŻY ZŁOŻYC ODRĘBNY KOMPLET DOKUMENTÓW NA KAŻDE OGŁOSZENIE.


Przez dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego należy rozumieć:



  • świadectwa pracy/służby,

  • zaświadczenia o zatrudnieniu,

  • zaświadczenia potwierdzające świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych,

  • zaświadczenia o odbytych praktykach, stażach, wolontariacie,

  • referencje ze skonkretyzowanym stanowiskiem lub zakresem obowiązków,

  • zakresy obowiązków na stanowisku pracy z dołączonym świadectwem pracy potwierdzającym zatrudnienie na tym stanowisku.


Wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi 6071,93 zł brutto + dodatek za wysługę lat.



Dokumenty można składać:



  • osobiście w siedzibie urzędu

  • listownie

  • za pośrednictwem ePUAP albo e-Dpręczenia.


Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów oraz uwiarygodnionych (opatrzonych datą i własnoręcznym podpisem kandydata) oświadczeń.


Kandydaci zakwalifikowani będą informowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.


Zostaną przyjęte tylko kompletne kserokopie dokumentów. Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.


Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.




Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w ewidencji dokumentów

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość obowiązujących przepisów prawnych w zakresie spraw osobowych funkcjonariuszy i pracowników SG,
  • umiejętność formułownia myśli w formie pisemnej,
  • umijętność pracy w zespole,
  • komunikatywność personalna,
  • obsługa programów Microsoft Office,
  • umiejętność pracy pod presją,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne lub informację o uprzednim złożeniu oświadczenia lustracyjnego, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
  • pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie kandydata, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/łem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie innych dokumentów, np.: świadectwa pracy, referencje, certyfikaty oraz kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych o ile kandydat takowe spełnia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-05-02
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Biuro Kadr i Szkolenia
    Komendy Głównej Straży Granicznej
    Al. Niepodległości 100
    02-585 Warszawa
    z dopiskiem „oferta pracy - starszy specjalista WOiN BKiSz KGSG oraz numer ogłoszenia"

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-04-13

    do końca oferty: 58 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Wysokość płacy minimalnej to aktualnie gorący temat w Polsce. W 2023 roku mieliśmy do czynienia z dwukrotną podwyżką minimalnego wynagrodzenia. Taka sytuacja będzie miała miejsce również w 2024 roku.

    Najpierw program dobrowolnych odejść, a potem zwolnienia grupowe. Rok 2025 zaczyna się przykrymi doniesieniami o kondycji Poczty Polskiej, która planuje restrukturyzację. Sytuacja spółki jest poważna, a pracownicy zastanawiają się czy ...

    Branża IT przechodzi burzliwy okres zmian. Spowolnienie gospodarcze, niestabilna sytuacja polityczna, a przede wszystkim skokowy rozwój technologii spowodowały, że rynek IT utracił jedną ze swych ważnych cech - pewność zatrudnienia. Obecne ...

    Grafton Recruitment przedstawił kolejną porcję danych pochodzących z raportu "Wynagrodzenia i trendy w przedsiębiorstwach 2024". Tym razem światło dzienne ujrzały informacje na temat zarobków w działach marketingu i PR. Ile zarabiają ...

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w lutym 2025 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 7,9% wyższe r/r i wyniosło 8613,14 zł brutto.