Kto szuka:
Komenda Główna Policji w Warszawie
Stanowisko:
Starszy specjalista
Numer referencyjny:
149569
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,
- przy wejściu do budynku oraz w budynku znajduje się winda, brak podjazdów dla osób z niepełnosprawnościami wewnątrz budynku.
Zakres zadań
- Koordynuje sporządzanie dokumentacji w zakresie organizacyjno-osobowym policjantów oraz pracowników biura, w tym sporządzania projektów wniosków personalnych dotyczących zmian warunków płacowych, stanowiskowych, o nadanie medali, odznaczeń, przyznawania nagród i wyróżnień
- Sporządza, na podstawie dokonanej analizy, projekty dokumentów dotyczących zmian organizacyjnych i etatowych oraz na bieżąco aktualizuje prowadzoną ewidencję etatowo-osobową biura, w tym opracowuje projekty kart opisów stanowisk i pracy, opisów stanowisk pracy oraz zakresów obowiązków policjantów i pracowników biura
- Opracowuje projekty opisów warunków służby policjantów biura przechodzących lub będących na zaopatrzeniu emerytalnym skierowanych na komisję lekarską MSWiA (w tym dokonuje szczegółowej analizy akt osobowych) oraz wnioski o weryfikację do Inspektora Nadzoru Wewnętrznego MSWiA
- Koordynuje oraz organizuje proces naboru na wolne stanowiska pracy w biurze, w tym opracowuje niezbędną dokumentację oraz uczestniczy w komisjach przeprowadzających nabór
- Opracowuje i sporządza dokumentację dot. inwentaryzacji i okresowych kontroli ewidencji, materiałów i przeglądu wytworzonych przez policjantów/pracowników dokumentów niejawnych w biurze oraz koordynuje procą zespołów powołanych przez dyrektora BZPE KGP w tym zakresie, w tym sporządza stosowną dokumentację
- Monitoruje terminy wynikające z procedur sporządzania opinii służbowych policjantów pełniących służbę w biurze oraz ocen okresowych członków korpusu służby cywilnej, udziela wsparcia kadrze kierowniczej biura w tym zakresie, a także wspomaga w opracowywaniu opinii i ocen oraz IPRZ
- Monitoruje terminowość przekazywania oświadczeń o stanie majątkowym przez funkcjonariuszy i pracowników biura, sporządza decyzje dyrektora biura oraz cykliczne sprawozdania z wykonania obowiązku w zakresie składania oświadczeń majątkowych, a także prowadzi dziennik korespondencyjny – rejestr dot. oświadczeń majątkowych w biurze
- Opracowuje i na bieżąco aktualizuje ”Instruktarz stanowiskowy w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny służby/pracy w komórkach biura” oraz karty instruktażowe dot. szkolenia wstępnego dla kierownictwa oraz policjantów/pracowników biura
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 3 lat w obszarze spraw organizacyjno-osobowych
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ŚCIŚLE TAJNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- Bardzo dobra znajomość ustaw: o Policji (w zakresie organizacji Policji, korpusów i stopni policyjnych, służby w Policji, obowiązki i prawa policjanta oraz aktu wykonawczego w sprawie szczegółowych zasad i zakresu działania komend, komisariatów i innych jednostek organizacyjnych Policji), o służbie cywilnej, kodeks pracy, kodeks postępowania administracyjnego (w zakresie załatwianie spraw i doręczenia), o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych
- Umiejętność stosowania prawa w praktyce
- Umiejętność argumentowania
- Dobra organizacja pracy własnej
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
- Komunikatywność
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
- Wysokie umiejętności interpersonalne
- Umiejętności analityczne i redakcyjne
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »