Kto szuka:
Ministerstwo Finansów w Warszawie
Stanowisko:
Starszy specjalista
Numer referencyjny:
149090
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa;
- obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie;
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) polegająca na udzielanie informacji, wyjaśnień oraz odpowiedzi osobom zainteresowanym ofertami pracy w ministerstwie.
Zakres zadań
- Realizuje prace związane z prowadzonymi naborami oraz bierze udział jako członek komisji rekrutacyjnej w procesie naboru do korpusu służby cywilnej, na stanowiska pomocnicze, robotnicze i obsługi, a także na stanowiska ekspertów narodowych i przedstawicieli ministra finansów
- Koordynuje nabory absolwentów Krajowej Szkoły Administracji Publicznej (KSAP) do pracy w Ministerstwie Finansów
- Przeprowadza badanie kompetencji kierowniczych kandydatów w prowadzonych naborach
- Bierze udział w opracowywaniu, doskonaleniu i modyfikowaniu procedur i przepisów wewnętrznych związanych z pozyskiwaniem zasobów ludzkich do organizacji oraz w działaniach z zakresu kształtowania marki pracodawcy
- Bierze udział we wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań w zakresie metod i narzędzi HR w ramach spraw prowadzonych przez wydział, a także opracuje programy, przygotowuje materiały i prowadzi warsztaty z zakresu najlepszych praktyk dotyczących procesów rekrutacyjnych
- Współpracuje z Kancelarią Prezesa Rady Ministrów (KPRM) i innymi podmiotami w zakresie prowadzonych naborów na wolne stanowiska pracy
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe magisterskiedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w komórce realizującej zadania w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym formułowanie standardowych wypowiedzi z zakresu realizowanych spraw
- Znajomość przepisów prawa pracy, w szczególności: kodeksu pracy, ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych w tym zakresie
- Znajomość nowoczesnych metod selekcji i rekrutacji pracowników
- Znajomość zagadnień związanych z technikami rekrutacyjnymi
- Znajomość zagadnień związanych z badaniem kompetencji kierowniczych, w tym dotyczących zasad przeprowadzania testów i oceny zintegrowanej
- Umiejętność analizowania i stosowania przepisów prawa
- Umiejętność argumentowania
- Umiejętność analizowania informacji
- Umiejętność współpracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku psychologia lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi lub prawa pracy lub zarządzania kompetencjami lub rekrutacji i selekcji personelu
- Doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »