eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawastarszy specjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

starszy specjalista

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Urząd do Spraw Cudzoziemców w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista w Wydziale Obsługi Infrastruktury Teleinformatycznej, Biuro Informatyki

00-564 Warszawa Ul. Koszykowa 16

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Administruje infrastrukturą serwerową systemów teleinformatycznych prowadzonych przez Szefa Urzędu do Spraw Cudzoziemców w tym: zarządza serwerami fizycznymi i wirtualnymi (np. VMware) oraz wykonuej czynności związane z ich instalacją, konfiguracją, aktualizacją i monitorowaniem. Obsługuje kluczowe usługi serwerowe, takie jak DNS, DHCP, serwery plików i aplikacji, oraz współuczestniczy w zarządzaniu certyfikatami w Urzędzie.
  • Zarządza bezpieczeństwem infrastruktury teleinformatycznej w tym obsługuje systemy ochrony, takie jak zapory ogniowe (firewalle), IDS/IPS oraz systemy antywirusowe, antyspamowe.
  • Obsługuje infrastrukturę domenową (Active Directory) w tym: administruje strukturą Active Directory, w tym zarządza kontami użytkowników, grupami, zasobami oraz politykami bezpieczeństwa. Współtworzy, wdraża i utrzymuje zasady grupowe (GPO) w celu standaryzacji konfiguracji urządzeń i środowisk użytkowników.
  • Zarządza infrastrukturą sieciową LAN/WAN w tym: konfiguruje, utrzymuje i optymalizuje działania sieci lokalnych (LAN) i rozległych (WAN), zarządza urządzeniami sieciowymi, takimi jak routery, przełączniki, punkty dostępowe i kontrolery sieci bezprzewodowych. Zapewnia stabilność i bezpieczeństwo połączeń sieciowych, w tym konfiguruje i obsługuje VPN.
  • Implementuje politykę bezpieczeństwa, monitoruje zagrożenia oraz reaguje na incydenty związane z cyberbezpieczeństwem. Przygotowuje raporty i analizy dotyczące funkcjonowania sieci, serwerów i infrastruktury domenowej. Zapewnia zgodność infrastruktury IT z przepisami prawnymi, standardami bezpieczeństwa oraz wytycznymi wewnętrznymi urzędu.
  • Utrzymuje ciągłość pracy systemów IT, tworzy kopie zapasowe danych oraz przeprowadza procedury odtwarzania w razie awarii. Diagnozuje i rozwiązuje problemy techniczne w obszarze infrastruktury teleinformatycznej Urzędu.
  • Analizuje, dokonuje, współtworzy, niezbędne zmiany w zakresie tworzenia procedur w zakresie infrastruktury teleinformatycznej.
  • Wykonuje inne zadania wynikające z regulaminu organizacyjnego UDSC oraz regulaminu wewnętrznego biura, zlecone przez naczelnika wydziału oraz kierownika komórki organizacyjnej, w której jest zatrudniona/ny.


Warunki pracy


  • Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

  • Wysiłek fizyczny.

  • Praca w terenie.

  • Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury)

  • Wyjazdy służbowe.

  • Praca w budynku znajdującym się w centrum Warszawy, częściowo przystosowanym dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • Kandydaci i kandydatki zakwalifikowani/e do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni/e telefonicznie lub e-mailem o ich terminie oraz o metodach i technikach jakie będą zastosowane.

  • Oferty złożone po terminie (decyduje data wpływu oferty do Urzędu) lub oferty niekompletne (tj. niezawierające prawidłowych i podpisanych oświadczeń oraz wszystkich wymaganych dokumentów wymienionych w „wymaganych dokumentach i oświadczeniach”), zostaną odrzucone.

  • Prosimy o nieprzysyłanie CV, tylko załączenie wypełnionego i odręcznie podpisanego FORMULARZA -INFORMACJA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE.

  • Zachęcamy do skorzystania ze wzorów oświadczeń, które są dostępne na stronie Urzędu do Spraw Cudzoziemców pod linkiem http://www.gov.pl/web/udsc/kariera-oswiadczenia

  • Przekazanie kopii dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia dodatkowe” nie jest obowiązkowe.Kopie te stanowią jednak podstawę potwierdzenia spełniania wymagań dodatkowych zawartych w ogłoszeniu.

  • PROSIMY O NIEPRZESYŁANIE KOPII DOKUMENTU POTWIERDZAJĄCEGO OBYWATELSTWO POLSKIE A WYŁĄCZNIE OŚWIADCZENIE O POSIADANIU OBYWATELSTWA POLSKIEGO.

  • W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

  • Nadesłane oferty, z wyjątkiem oferty wybranego kandydata, zostaną komisyjnie zniszczone.

  • Proces rekrutacyjny w Urzędzie do Spraw Cudzoziemców będzie przeprowadzony w formie stacjonarnej.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe tytuł licencjat / inżynier (preferowane kierunki: informatyka, telekomunikacja, elektronika)

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
na stanowisku związanym z administracją serwerami, sieciami LAN/WAN oraz domeną Active Directory

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Umiejętność zarządzania infrastrukturą domenową (Active Directory), w tym kontami użytkowników, grupami, politykami grupowymi (GPO).
  • Znajomość działania sieci komputerowych, protokołów (TCP/IP, DNS, DHCP, VLAN) oraz zasad routingu i przełączania.
  • Umiejętność administrowania systemami operacyjnymi z rodziny Windows Serwer i Linux.
  • Wiedza z zakresu bezpieczeństwa informatycznego.
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1.
  • Prawo jazdy kategorii B.
  • Umiejetność analitycznego myślenia.
  • Umiejetność pracy pod presja czasu.
  • Komunikatywność
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej „poufne” lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego według przepisów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2019 poz. 742).
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość zasad projektowania, wdrażania i rozwijania infrastruktury teleinformatycznej.
  • Umiejętność administrowania sieciowym środowiskiem antywirusowym.
  • Znajomość narzędzi do tworzenia oraz odzyskiwania kopii bezpieczeństwa zasobów infrastruktury informatycznej.
  • Przeszkolenie z zakresu administrowania środowiskami wirtualnymi np. VMWARE.
  • Przeszkolenie z zakresu konfiguracji lub administrowania urządzeń Fortigate (administrowanie aktywnymi urządzeniami sieci).
  • Przeszkolenie w zakresie zarządzania lub administrowania urządzeń JUNIPER NETWORKS


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • List motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • INFORMACJA O OSOBIE UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE - FORMULARZ DOSTĘPNY POD ADRESEM: https://www.gov.pl/web/udsc/kariera-oswiadczenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później).
  • Skan ważnego prawa jazdy kat. B.
  • Kopia ważnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego według przepisów z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2019 poz. 742).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Ceryfikat / zaświadczenie potwierdzające przeszkolenie z zakresu administrowania środowiskami wirtualnymi np. VMWARE.
  • Ceryfikat / zaświadczenie potwierdzające przeszkolenie z zakresu konfiguracji lub administrowania urządzeń Fortigate (administrowanie aktywnymi urządzeniami sieci).
  • Ceryfikat / zaświadczenie potwierdzające przeszkolenie w zakresie zarządzania lub administrowania urządzeń JUNIPER NETWORKS.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-03-06
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Urząd do Spraw Cudzoziemców
    ul. Taborowa 33
    02-699 Warszawa
    z dopiskiem: "Starszy Specjalista Wydział Obsługi Infrastruktury Teleinformatycznej Biuro Informatyki - Ogłoszenie nr 148610"

    Dokumenty można składać w formie papierowej lub można również przesyłać w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres kariera@udsc.gov.pl (wymagane potwierdzenie przesłania oferty pod nr. tel. 226******; 175 62).

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-02-23

    do końca oferty: 59 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Projekt ustawy o układach zbiorowych pracy, chociaż zawiera pewne korzystne zmiany, nie wpłynie znacząco na ożywienie porozumień zbiorowych w naszym kraju. Proponuje też zapisy uderzające w wolność rokowań zbiorowych, jedną z kluczowych ...

    Z danych Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń wynika, że mediana całkowitych zarobków specjalistów w 2023 roku wynosiła 7 000 PLN i była niższa o 144 PLN od mediany dla całego kraju.

    Coraz poważniej podchodzimy do świadomego planowania urlopu. Zdaniem ekspertów z firmy Quercus jest to związane z przykładaniem coraz większej wagi do work-life balance, ale także jest efektem działań pracodawców, takich jak wypłata ...

    W wakacje wszystko zwalnia. Także aktywność zawodowa wyhamowuje. Część pracowników wykorzystuje urlopy wypoczynkowe, więc wydawać by się mogło, że nie jest to dobry czas na szukanie nowej pracy. Jednak zdaniem ekspertów z Manpower ...

    Równowaga między życiem zawodowym a prywatnym (z ang. work-life balance) w pracy prawnika jest szczególnie istotna ze względu na specyfikę tego zawodu, który często wiąże się z dużym obciążeniem fizycznym i umysłowym. W tym artykule ...