eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaStarszy specjalista

Kto szuka:

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Stanowisko:

Starszy specjalista

Numer referencyjny:

148526

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Praca na stanowisku wiąże się z pracą pod presją czasu.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem

Zakres zadań

  • Współpracuje z przedstawicielami resortów, instytucjami, ekspertami i organizacjami pozarządowymi w zakresie realizacji programów na rzecz osób starszych.
  • Opracowuje, koordynuje oraz monitoruje realizację konkursów ogłaszanych w ramach programów na rzecz osób starszych, wynikających z właściwości Wydziału.
  • Przygotowuje sprawozdania z realizacji budżetu Wydziału, w tym przygotowuje projekt planu zamówień publicznych oraz przygotowuje projektu budżetu Wydziału w zakresie wynikającym z właściwości Wydziału.
  • Współpracuje z przedstawicielami resortów, instytucji i ekspertami z zakresu osób starszych w opracowywaniu dokumentów programowych, opinii, stanowisk, analiz dotyczących polityki senioralnej w zakresie wynikającym z właściwości Wydziału.
  • Dokonuje analiz i ocen sytuacji społecznej w zakresie polityki senioralnej.
  • Przygotowuje zestawienia statystyczne w zakresie wynikającym z właściwości Wydziału, w szczególności w zakresie przyznanych i rozliczonych dotacji.
  • Współpracuje z resortami odpowiedzialnymi za realizację zadań na rzecz wsparcia osób starszych.
  • Współpracuje z przedstawicielami resortów, instytucji i ekspertami, w zakresie prowadzenia działań informacyjno-edukacyjnych, w tym współpracuje przy organizacji wydarzeń na rzecz osób starszych (konferencje, seminaria, warsztaty).

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Posiadanie wiedzy z zakresu: polityki społecznej; polityki senioralnej; realizacji projektów/programów; współpracy z organizacjami pozarządowymi; zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej.
  • Znajomość przepisów prawa w zakresie: finansów publicznych (w szczególności dyscyplina finansów publicznych), dostępu do informacji publicznej, zamówień publicznych, ochrony danych osobowych, ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
  • Posiadanie kompetencji miękkich: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe magisterskie
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B1

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-02-19

do końca oferty: 10 dni

pracodawca: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

branże: Bankowość / Leasing

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Pracownicy, którzy nie wykorzystali urlopu z poprzedniego roku, mają czas na jego odbiór tylko do 30 września. Przepisy prawa pracy są w tej kwestii jednoznaczne, a pracodawca, który nie zapewni pracownikowi możliwości skorzystania z ...

Od 1 stycznia minimalna stawka za godzinę pracy wzrośnie do 30,50 zł brutto. No Fluff Jobs sprawdził, kto już teraz otrzymuje zbliżone wynagrodzenie godzinowe, a kto może liczyć na najwyższe stawki.

Wprawdzie do obecności sztucznej inteligencji zdążyliśmy już się przyzwyczaić, to jednocześnie pytania o to, czy AI jest w stanie pozbawić nas etatów nadal nie cichną. W których zawodach prawdopodobieństwo zastąpienia pracowników ...

Początek nowego roku to dobry moment na szukanie nowej pracy. Kandydaci do pracy powinni jednak zachować czujność, ponieważ cyberprzestępcy chętnie wykorzystują procesy rekrutacyjne do kradzieży danych osobowych. Jak bezpiecznie rekrutować ...

Wysokość płacy minimalnej to aktualnie gorący temat w Polsce. W 2023 roku mieliśmy do czynienia z dwukrotną podwyżką minimalnego wynagrodzenia. Taka sytuacja będzie miała miejsce również w 2024 roku.