Kto szuka:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Stanowisko:
Starszy specjalista
Numer referencyjny:
148526
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z pracą pod presją czasu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem
Zakres zadań
- Współpracuje z przedstawicielami resortów, instytucjami, ekspertami i organizacjami pozarządowymi w zakresie realizacji programów na rzecz osób starszych.
- Opracowuje, koordynuje oraz monitoruje realizację konkursów ogłaszanych w ramach programów na rzecz osób starszych, wynikających z właściwości Wydziału.
- Przygotowuje sprawozdania z realizacji budżetu Wydziału, w tym przygotowuje projekt planu zamówień publicznych oraz przygotowuje projektu budżetu Wydziału w zakresie wynikającym z właściwości Wydziału.
- Współpracuje z przedstawicielami resortów, instytucji i ekspertami z zakresu osób starszych w opracowywaniu dokumentów programowych, opinii, stanowisk, analiz dotyczących polityki senioralnej w zakresie wynikającym z właściwości Wydziału.
- Dokonuje analiz i ocen sytuacji społecznej w zakresie polityki senioralnej.
- Przygotowuje zestawienia statystyczne w zakresie wynikającym z właściwości Wydziału, w szczególności w zakresie przyznanych i rozliczonych dotacji.
- Współpracuje z resortami odpowiedzialnymi za realizację zadań na rzecz wsparcia osób starszych.
- Współpracuje z przedstawicielami resortów, instytucji i ekspertami, w zakresie prowadzenia działań informacyjno-edukacyjnych, w tym współpracuje przy organizacji wydarzeń na rzecz osób starszych (konferencje, seminaria, warsztaty).
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
- Posiadanie wiedzy z zakresu: polityki społecznej; polityki senioralnej; realizacji projektów/programów; współpracy z organizacjami pozarządowymi; zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej.
- Znajomość przepisów prawa w zakresie: finansów publicznych (w szczególności dyscyplina finansów publicznych), dostępu do informacji publicznej, zamówień publicznych, ochrony danych osobowych, ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
- Posiadanie kompetencji miękkich: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe magisterskie
- Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B1
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »