Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
starszy specjalista
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalista w Wydziale Ewidencji i Rozliczeń w Departamencie Informatyzacji
02-362 Warszawa ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. 3
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Administruje sprzętem teleinformatycznym oraz nadzoruje poprawność ewidencji sprzętu i oprogramowania teleinformatycznego przydzielonego poszczególnym pracownikom do użytkowania
- Wnioskuje o likwidację i wykreślenie z ewidencji zbędnego lub zużytego sprzętu lub i oprogramowania teleinformatycznego
- Wspiera procesy inwentaryzacyjne realizowane w urzędzie
- Obsługuje zgłoszenia w serwisie HD w ramach właściwości wydziału
- Realizuje zamówienia poniżej progu ustawy - Prawo Zamówień Publicznych w odniesieniu do Planu Finansowego oraz realizuje Plan Zamówień Publicznych poniżej progu stosowania ww. ustawy na potrzeby Departamentu Informatyzacji
Warunki pracy
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- budynek i pomieszczenia urzędu nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na
wózkach inwalidzkich, brak podjazdów.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na
płeć,wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie
etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dokumenty można również składać:
- w formie elektronicznej za pośrednictwem: Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (e PUAP)
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o kolejnych etapach naboru telefonicznie lub e-mailem.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru.
Z wybranym kandydatem podpisana zostanie umowa o pracę na czas określony.
Aplikując oświadczasz, że znana ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
prowadzenie ewidencji majątku IT, przygotowanie i przeprowadzanie procesu likwidacji sprzętu IT
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość regulacji prawnych: ustawa o zasadach zarządzania mieniem państwowym , stawa prawo zamówiń publicznych, ustawa o finansach publicznych i aktów wykonawczych
- uiejętność stosowania w praktyce przepisów ww. ustaw
- dobra znajomość pakietu Microsoft Office
- umiejętnośc otganizacji pracy własnej
- komunikatywność
- umiejętność pracy w zespole
- prawo jazdy kat. B
- upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "zatrzeżone" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych
- przeszkolenie z zakresu zarządzania majątkiem (ewidencja majątku)
- odpowiedzialność
- odporność na sytuacje stresowe
- znajomość języka angielskiego na poziomie A2
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia prawa jazdy kat. B
- kopia upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "zastrzeżone" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-02-28
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 3
02-362 Warszawa
z dopiskiem 23/DINF/2025
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »