Kto szuka:
Urząd Regulacji Energetyki w Warszawie
Stanowisko:
Starszy specjalista
Numer referencyjny:
147335
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: obiekt przy ul. Towarowej 25a jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku, drzwi wewnętrznych, wind oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się przy użyciu wózka inwalidzkiego.
Zakres zadań
- Dokonuje formalno-rachunkowej kontroli dokumentów, sprawdza poprawność wystawionych faktur z umowami i protokołami odbioru, wystawia noty księgowe, sporządza przelewy w bankowości elektronicznej, zgodnie z harmonogramem wydatków i terminem zobowiązań
- Rozlicza i księguje krajowe i zagraniczne podróże służbowe, weryfikuje otrzymane polecenia wyjazdu służbowego pod kątem poprawności finansowo-księgowej, nalicza zaliczki, pobiera dewizy z NBP, wypłaca dewizy
- Współpracuje z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie aukcji, przekazuje raporty, obsługuje system NBP Collect, przygotowuje zwroty kaucji, księguje wyciągi w systemie finansowo-księgowym
- Realizuje zadania związane z obsługą kasową Urzędu poprzez pobieranie gotówki z NBP, przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat, prowadzenie raportu kasowego, oraz zabezpieczanie gotówki, druków ścisłego zarachowania i depozytów
- Prowadzi analitykę i syntetykę do konta 998 „Zaangażowanie wydatków budżetowych roku bieżącego” oraz 999 „Zaangażowanie wydatków budżetowych przyszłych lat” ujętych w planie finansowym
- Realizuje zadania wynikające ze współpracy z bankami poprzez dokonywanie: zmian kart wzorów podpisów, zmian kart uprawnień użytkowników i innymi sprawami związanymi ze współpracą
- Bierze udział w procesie uzgadniania prowadzonej ewidencji analitycznej, rozliczeń z zapisami księgowymi i w procesie planowania i analizy wykonania budżetu Urzędu
- Prowadzi ewidencję finansowo – księgową, wprowadza dane do systemu finansowo-księgowego, dekretuje dokumenty, księguje wyciągi, sporządza bieżące analizy zapisów księgowych, bierze udział w inwentaryzacji rocznej i archiwizacji dokumentów
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z obsługą księgową
- Bardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości i przepisów wykonawczych
- Bardzo dobra znajomość ustawy o finansach publicznych
- Bardzo dobra znajomość rozporządzenia MPiPS w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej
- Umiejętność obsługi MS Office, w szczególności MS Excel
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Komunikatywność
- Umiejętność współpracy
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność obsługi: programu księgowego firmy Macrologic, bankowości elektronicznej NBP i NBP Collect
- Umiejętność stosowania prawa w praktyce
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »