Kto szuka:
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Stanowisko:
Starszy specjalista
Numer referencyjny:
146748
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy ułatwiające poruszanie się, ale nie są w pełni dostosowane dla osób na wózku inwalidzkim (wejścia do windy mają szerokość 77 cm). W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Prowadzi prace badawcze i analityczne dotyczące sytuacji społecznej w obszarze zabezpieczenia społecznego.
- Realizuje ocenę skutków regulacji projektowanych rozwiązań w obszarze zabezpieczenia społecznego.
- Opracowuje informacje cykliczne oraz bieżące na podstawie dostępnych badań jednostkowych oraz danych zagregowanych w zakresie sytuacji materialnej społeczeństwa na potrzeby Kierownictwa Resortu.
- Opiniuje projekty założeń projektów ustaw i projektów aktów normatywnych, programów i strategii oraz innych dokumentów krajowych i zagranicznych w kontekście ich wpływu na sytuację społeczną i finansową.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze badań społeczno-gospodarczych lub w obszarze analiz
- Wiedza z zakresu zabezpieczenia społecznego
- Wiedza z zakresu opracowywania oceny skutków regulacji
- Znajomość metod ilościowych w analizach
- Znajomość obsługi narzędzi do analizy baz danych jednostkowych
- Umiejętność analizy i syntezy informacji
- Umiejętność współpracy
- Komunikatywność
- Rzetelność
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- Umiejętność obsługi komputera: MS Office (w szczególności MS Excel)
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »