eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawastarszy specjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

starszy specjalista

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw zabezpieczenia społecznego w Wydziale Zabezpieczenia Społecznegow Departamencie Oświaty i Polityki Społecznej

00-930 Warszawa ul. Wspólna 30

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowuje opinie i opracowania dotyczące polityki społecznej na obszarach wiejskich i zabezpieczenia społecznego, bierze udział w przygotowywaniu propozycji nowych rozwiązań w zakresie rozwoju społecznych funkcji gospodarstw rolnych, w celu prezentacji całego spektrum zagadnienia dającego przełożonym oraz komórkom organizacyjnym ministerstwa realizującym zadania PROW 2014-2020 oraz Plan Strategiczny WPR na lata 2023-2027 możliwość podjęcia właściwych decyzji i działań zmierzających do poprawy jakości życia na obszarach wiejskich;
  • prowadzi sprawy, w tym opiniuje projekty aktów prawnych, stanowisk i innych dokumentów opracowanych przez inne resorty lub komórki organizacyjne ministerstwa, dotyczące polityki społecznej wobec rolników i mieszkańców wsi, w szczególności grup defaworyzowanych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, w tym w szczególności w ramach PROW 2014-2020 i Planu Strategicznego WPR na lata 2023-2027, w celu utworzenia jak najefektywniejszych systemów wsparcia na rzecz poprawy jakości życia rolników i mieszkańców wsi;
  • opracowuje stanowiska i opinie wobec interpelacji i zapytań poselskich, wystąpień Rzecznika Praw Obywatelskich i innych organów lub podmiotów odnośnie systemu zabezpieczenia społecznego, ubezpieczenia społecznego rolników, ubezpieczenia zdrowotnego dla rolników, a także styku dwóch systemów ubezpieczeń: powszechnego i rolnego;
  • opracowuje materiały analityczne, studyjne i informacyjne w zakresie realizacji działań systemowych w zakresie polityki społecznej wobec rolników i mieszkańców wsi oraz programów krajowych i unijnych o charakterze społecznym z właściwymi komórkami, organizacjami i instytucjami, w celu wypracowania optymalnych rozwiązań, w tym w zakresie Planu Strategicznego WPR na lata 2023-2027;
  • udziela odpowiedzi na skargi, wnioski i listy od obywateli w sprawach zabezpieczenia społecznego rolników oraz zagadnień na styku z PROW 2014-2020 oraz PS WPR 2023-2027, w celu zapewnienia dostępu do informacji publicznej, a także opracowuje wnioski i spostrzeżenia w celu doskonalenia systemu i poprawy efektywności pracy instytucji realizującej ten system oraz komunikacji z interesariuszami;
  • współpracuje przy prowadzeniu spraw w zakresie koordynacji działań związanych z polityką równego traktowania, wdrażania konwencji międzynarodowych i dyrektyw UE związanych ze sferą zabezpieczenia społecznego, tj. pomocy i integracji społecznej, niedyskryminacji, polityki prorodzinnej i zdrowotnej, itp. oraz tworzenia i realizacji programów i inicjatyw rządowych w tym obszarze, w zakresie działań Ministerstwa, w celu kontroli ich realizacji;
  • reprezentuje Departament i Ministerstwo w pracach zespołów wewnętrznych i międzyresortowych w zakresie zadań Wydziału, w celu przedstawiania i uzgadniania stanowiska w sprawach będących w zakresie działań Wydziału i Departamentu.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno-biurowa

  • gotowość do krajowych lub zagranicznych wyjazdów słóżbowych 

  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach

  • częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • użytkowanie sprzętu biurowego

  • praca siedząca przed komputerem z monitorem ekranowym

  • budynek Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez zapewnienie odpowiedniej szerokości ciągów komunikacyjnych, odpowiedniej szerokości drzwi, braku progów na ciągach komunikacyjnych i do pomieszczeń biurowych, wyłożenie na ciągach komunikacyjnych wykładziny antypoślizgowej, dostosowanie toalet, platformy przyschodowe zamontowane są przy schodach wewnętrznych prowadzących z holu głównego na korytarze parteru

  • budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo, ze względu na korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

  • Umowa na czas zastępstwa

  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert

  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy

  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca

  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów

  • Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne

  • Decyduje data wpływu do MRiRW

  • Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • 2 lata stażu pracy w administracji publicznej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Znajomość przepisów postępowania administracyjnego
  • Znajomość przepisów w zakresie zabezpieczenia społecznego
  • Znajomość przepisów w zakresie tworzenia prawa
  • Umiejętność praktycznego stosowania przepisów
  • Wiedza w zakresie polityki społecznej oraz polityki senioralnej
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe prawnicze lub w zakresie nauk ekonomicznych lub w zakresie nauk społecznych
  • Roczne doświadczenie w obszarze polityki społecznej
  • Przeszkolenie w zakresie prawa zamówień publicznych lub w zakresie funduszy UE lub w zakresie polityki społecznej
  • Znajomość z zakresu PS WPR 2023-2027
  • Znajomość przepisów o zamówieniach publicznych
  • Znajomość przepisów o finansach publicznych
  • Umiejętność analitycznego myślenia


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagany w ogłoszeniu 2-letni staż pracy w administracji publicznej
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • .
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia wyższego prawniczego lub w zakresie nauk ekonomicznych lub w zakresie nauk społecznych
  • Kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie rocznego doświadczenia w obszarze polityki społecznej
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia w zakresie prawa zamówień publicznych lub w zakresie funduszy UE lub w zakresie polityki społecznej

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-01-15
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
    Biuro Dyrektora Generalnego
    ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa
    w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "oferta pracy – starszy specjalista w DEJ - zastępstwo" lub osobiście składając w Biurze Przepustek MRiRW. Dokumenty można składać w formie elektronicznej przez Elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca
    POPRZEDNIA OFERTA ŚLUSARZ/ SPAWACZ Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA RECEPCJONISTA/KA - ERFURT

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-01-01

    do końca oferty: 57 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Projekt ustawy o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium RP, przedstawiony przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, koncentruje się aktualnie na formie zatrudnienia opartej na umowie o pracę. Nie ...

    Za nami aż dwa długie weekendy listopadowe, przed nami grudzień i Boże Narodzenie. A niektórzy już analizują układ kalendarza w nowym roku. Kiedy wypadają święta i dni wolne od pracy? Na ile długich weekendów możemy liczyć w 2025 ...

    Jeszcze do niedawna studentom i absolwentom stawiającym pierwsze kroki na rynku pracy pracodawcy oferowali często możliwość odbycia stażu. Haczyk tkwił w tym, że za te ostatnie dość niechętnie płacono. Najnowsze doniesienia Grupy Progres ...

    Luka płacowa ciągle ma się dobrze i wiele wskazuje na to, że sytuacja ta nie ma szans na szybką poprawę - jak pisze Allianz w obecnym tempie zniwelowanie różnic w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn zajęłoby 93 lata. I wprawdzie w ...

    W I półroczu 2024 ZUS skontrolował 260,8 tys. osób na zwolnieniach lekarskich. W efekcie wydał 18,6 tys. decyzji wstrzymujących dalszą wypłatę zasiłków chorobowych. Jakie są najczęstsze powody nieprawidłowego wykorzystywania zwolnień? ...