eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawa › starszy specjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

starszy specjalista

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Ministerstwo Zdrowia w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw finansowo-księgowych w Wydziale Księgowości w Biurze Administracyjnym

00-952 Warszawa ul. Miodowa 15

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Ewidencjonuje operacje dotyczące planu finansowego, zaangażowania i wykonania planu w księgach rachunkowych dokumentów finansowo - księgowych w szczególności w ramach NSO i NPCUK
  • Prowadzi ewidencję oraz monitoruje realizację zawartych umów w ramach NSO i NPCUK
  • Bierze udział w opracowaniu analiz, zestawień, sprawozdań, interpelacjach poselskich w szczególności w ramach NSO i NPCUK
  • Opiniuje pod względem finansowo - księgowym dokumenty dotyczące programów NSO i NPCUK
  • Uczestniczy w opracowywaniu materiałów do projektu budżetu w zakresie realizowanych programów i zadań
  • Bieżąca archiwizacja dokumentów finansowo- księgowych


Warunki pracy

Budynek w Warszawie przy ul. Miodowej 15 jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; w budynku jest winda i toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych przed budynkiem jest
podjazd dla wózków inwalidzkich.
praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach, wykonywanie zadań w krótkim okresie czasu, w wyznaczonym terminie.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe o profilu ekonomicznym


doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w dziale finansowo- księgowym

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy o rachunkowości oraz aktów wykonawczych
  • znajomość ustawy o finansach publicznych oraz aktów wykonawczych
  • znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz aktów wykonawczych
  • znajomość procedur opracowywania i wykonania budżetu państwa.
  • umiejętność prowadzenia ksiąg rachunkowych
  • umiejętność współpracy
  • umiejętność komunikacji
  • zorientowanie na osiąganie celów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z zakresu księgowości, sprawozdawczości, prowadzenia ksiąg rachunkowych
  • znajomość obsługi systemu finansowo – księgowego QUORUM
  • umiejętność obsługi systemu bankowości elektronicznej NBP oraz TREZOR
  • Umiejętność samodzielnej pracy


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • dokument potwierdzający przeszkolenie z zakresu księgowości, sprawozdawczości, prowadzenia ksiąg rachunkowych.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-15
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Zdrowia, Biuro Administracyjne, ul. Miodowa 15, 00 – 952 Warszawa
    z dopiskiem: „AD-poz. 2643”

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-07-03

    do końca oferty: 57 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady