eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawa › Starszy specjalista

Kto szuka:

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie

Stanowisko:

Starszy specjalista

Numer referencyjny:

139055

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.
  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
  • Obiekt przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z 3 budynków połączonych ze sobą funkcjonalnie, oznaczonych jako A, B i C. Bud. A i C są dostępne i dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych i posiadają: wejście do bud. na poziomie chodnika zewn., wejście do obiektu odbywa się bez żadnych barier; automatyczne drzwi wejściowe ułatwiające dostęp osobom niepełnosprawnym, które oznaczono kontrastowymi wzorami ułatwiającymi rozpoznanie ich przez osoby słabowidzące; na korytarzach posadzkę z wyraźnym, kontrastowym wzorem ułatwiającym rozpoznanie ciągów komunikacyjnych oraz okładzinę schodów z ryflowaniem każdego stopnia schodowego; oznakowanie bud. w sposób ułatwiający jego użytkowanie przez osoby słabowidzące oraz numerację pokoi dost. dla potrzeb osób słabowidzących; odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiającą poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wew. o odpowiedniej szerokości; 2 windy, które są w pełni dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych i wyposażone m. in. w: szerokie wejścia, głosowy system powiadamiający o aktualnym przystanku, oznakowanie umożliwiające użytkowanie przez osoby niewidome i słabowidzące oraz platformę transportową, która umożliwia wjazd osobie na wózku inwalidzkim; łazienki dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Bud. B jest częściowo dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych: winda ułatwiająca poruszanie się, łazienka dost. dla osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję bud. utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy bud. B a bud. A i C, wynikająca z różnicy poziomów (czterostopniowy bieg schodowy).

Zakres zadań

  • Analizuje i weryfikuje sprawozdania budżetowe powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy, urzędów wojewódzkich i OHP, przygotowuje zbiorcze sprawozdania z wykonania planu finansowego FP (Funduszu Pracy) i FGŚP (Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych).
  • Opracowuje, we współpracy z komórkami organizacyjnymi ministerstwa odpowiedzialnymi za gospodarowanie środkami FP i FGŚP, plan finansowy i projekty zmian w planie oraz informacje o projekcie i wykonaniu planu finansowego FP i FGŚP.
  • Przygotowuje projekty pism, notatek oraz informacji o różnym stopniu szczegółowości w zakresie obsługi planistycznej FP i FGŚP.
  • Analizuje plan finansowy oraz złożone zapotrzebowania na środki dot. optymalnego przekazywania wolnych środków FP i FGŚP w zarządzenie Ministra Finansów i uzyskania dodatkowych przychodów z tytułu odsetek od lokat.
  • Opracowuje w zakresie FP i FGŚP okresowe informacje z wykonania przychodów i kosztów.
  • Przygotowuje wnioski o rezerwę celową w zakresie refundacji wydatków poniesionych ze środków FP na programy operacyjne (PO WER i RPO) współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • Uczestniczy w opracowaniu projektów programów i procedur wewnętrznych oraz opiniowaniu aktów prawnych.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • znajomość ustawy o finansach publicznych (w szczególności Dział I i III) oraz przepisów wykonawczych
  • znajomość ustawy budżetowej
  • znajomość ustawy tworzącej Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych
  • znajomość ustawy tworzącej Fundusz Pracy
  • umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • ­komunikatywność
  • ­umiejętność współpracy
  • ­rzetelność
  • ­umiejętność myślenia analitycznego
  • ­umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • ­w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca
POPRZEDNIA OFERTA Specjalista Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA Inspektor

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-06-18

do końca oferty: 6 dni

pracodawca: Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie

branże: Bankowość / Leasing

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady