Kto szuka:
Komenda Rejonowa Policji Warszawa IV
Stanowisko:
Starszy referent
Numer referencyjny:
148011
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa w systemie 8 godzinnym w siedzibie urzędu na II piętrze, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, praca w wymuszonej pozycji, praca przy oświetleniu mieszanym. Pracownik wykonuje czynności z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu i faksu. Konieczność poruszania się po obiekcie. Budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Budynek przy wejściu wyposażony jest w urządzenie do przemieszczania osób niepełnosprawnych. Brak odpowiednio dostosowanych toalet, brak wind dla osób niepełnosprawnych
Zakres zadań
- Prowadzi kancelarię wydziału zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym ewidencjonuje i zapewnia obieg korespondencji, udziela niezbędnych informacji interesantom, obsługuje sprzęt biurowy i komputerowy w celu zapewnienia prawidłowej pracy wydziału,
- Rejestruje dokumentację związaną z wpływem i obiegiem przesyłek lub inną dokumentacją związanąś z działalnością wydziału w celu zapewnienia prawidłowego obiegu korespondencji,
- Prowadzi registraturę oraz wykonuje czynności z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną, w oparciu o obowiązujące przepisy,
- Przeprowadza inwentaryzację spraw i dokumentów oraz innych materiałów rejestrowych w dziennikach lub rejestrach w tym również sporządza wykazy spraw niezałatwionych w celu zapewnienia właściwego z nimi postępowania oraz ich rozliczania przez pracowników i policjantów,
- Sporządza protokoły zdawczo-odbiorcze w związku z odejściem policjantów i pracowników w celu ich prawidłowego rozliczenia,
- Udzielanie informacji interesantom zewnętrznym i wewnętrznym w ramach określonych prawem oraz procedurami, a w razie potrzeby kieruje ich do właściwych policjantów, pracowników cywilnych, komórek lub jednostek organizacyjnych w celu umożliwienia dostępu do żądanej informacji.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym zakresie zadań
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- komunikatywność,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz aktów wykonawczych do tej ustawy,
- znajomość Zarządzenia Nr 920 KGP w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej Policji.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »