Kto szuka:
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Stanowisko:
Starszy Manager ds. Transformacji MŚP i Agrobiznesu
Numer referencyjny:
SMdTMA/03/WR
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- wdrażasz nowe produkty VASowe (Value Added Services) dla klientów biznesowych z segmentu SOHO;
- inicjujesz i rozwijasz nowe partnerstwa biznesowe wspierające akwizycje nowych klientów;
- odpowiadasz za rozwój produktów SOHO w kanałach elektronicznych banku;
- projektujesz i zarządzasz procesami sprzedaży produktów w Strefie Biznesu (portal dla klientów prowadzących własną działalność gospodarczą);
- monitorujesz i analizujesz rozwiązania rynkowe oraz zmiany regulacyjne mające wpływ na funkcjonowanie produktów klientów SOHO;
- definiujesz zakres biznesowy i bierzesz udział w negocjacjach umów z partnerami;
- specyfikujesz wymagania biznesowe do narzędzi, systemów informatycznych oraz testujesz wprowadzane zmiany;
- współpracujesz z zespołami odpowiedzialnymi za utrzymywanie rozwiązań IT dla klientów SOHO oraz wspierasz merytorycznie jednostki biznesowe banku oraz sieć sprzedaży.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Jesteśmy zespołem odpowiedzialnym za opracowywanie, wdrażanie i rozwijanie produktów dla klientów SOHO w kanałach elektronicznych dla przedsiębiorców. Nawiązujemy współpracę z nowymi partnerami biznesowymi i współpracujemy z wieloma jednostkami banku przy wdrażaniu nowych usług VAS dla klientów SOHO. Priorytetem jest dla nas wsparcie sieci sprzedaży w akwizycji nowych klientów poprzez dostarczanie nowoczesnych rozwiązań biznesowych i zapewnienie najlepszego doświadczenia klienta przy korzystaniu z naszych produktów.
Firma oferuje:
- masz minimum 4 lata doświadczenia na stanowisku Product Managera lub Menadżera ds. Rozwoju w dużej organizacji;
- masz wiedzę i doświadczenie w obszarze wdrażania nowych rozwiązań biznesowych dla przedsiębiorców (dobra znajomość branży finansowej mile widziana);
- potrafisz przygotować model biznesowy dla nowej współpracy, analizować i monitorować jego rezultaty;
- uczestniczyłeś w projektach w obszarze Customer Experience, Customer Journey lub optymalizacji procesów;
- jesteś osobą samodzielną w realizacji zadań i dobrze organizujesz swoją pracę;
- potrafisz pracować zespołowo i skutecznie koordynować wykonanie zadań w większej organizacji;
- szybko reagujesz na zmiany, chętnie podejmujesz wyzwania i nie boisz się brać na siebie odpowiedzialności;
- dobrze posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie oraz potrafisz przygotować zwięzłą prezentację w MS PowerPoint.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »