eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawastarszy inspektor

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

starszy inspektor

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Główny Urząd Miar w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor w Wydziale Planowania i Budżetu w Biurze Dyrektora Generalnego

00-139 Warszawa Elektoralna 2

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Opracowuje wkład do prac związanych ze sporządzeniem oraz dokonywaniem zmian w planie finansowym dla części 64 – Główny Urząd Miar w zakresie: a) dysponenta środków budżetu państwa trzeciego stopnia – Centrala GUM, b) dysponenta części 64 – GUM, który obejmuje dysponentów trzeciego stopnia: OUM, OUP i Centrala
  • Dokonuje kontroli pod względem finansowym wniosków o zaciągnięcie zobowiązania oraz zawieranych umów w zakresie zgodności z planem finansowym GUM
  • Opracowuje wkład do bieżących analiz wykorzystania środków oraz okresowych raportów i ocen przebiegu wykonania i zaangażowania w ramach planu finansowego GUM
  • Opracowuje wkład do wniosków o dokonanie zmian w planie finansowym GUM w zakresie, którego nie obejmuje upoważnienie (wydatki majątkowe), wniosków o uruchomienie rezerw celowych oraz wniosków o zapewnienie finansowania przedsięwzięcia
  • Współuczestniczy w sporządzaniu na potrzeby Ministra Finansów, Biura Analiz Sejmowych oraz Komisji Sejmowych i Senackich projektów szczegółowych informacji związanych z projektem oraz wykonaniem budżetu w części 64 – Główny Urząd Miar, w celu dostarczenia aktualnej informacji budżetowej potrzebnej do zatwierdzenia budżetu lub udzielenia absolutorium oraz okresowych analiz wykonania dochodów i wydatków budżetowych, Głównego Urzędu Miar i jednostek terenowych administracji miar i probierczej
  • Wykonuje czynności związane z obsługą Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR w zakresie planowania: projekty planów i plany oraz obsługi dysponenta: wnioski o decyzje budżetowe, decyzje budżetowe, blokadę środków, wnioski o modyfikację harmonogramu, harmonogram wydatków, aktualizacja poszczególnych dekad, dodatkowe zapotrzebowania na środki, dzienne zwroty środków dla części 64 – Główny Urząd Miar w zakresie: a) dysponenta środków budżetu państwa trzeciego stopnia – Centrala GUM, b) dysponenta części 64 – GUM, który obejmuje dysponentów trzeciego stopnia: OUM, OUP i Centrala
  • Współuczestniczy w sporządzaniu sprawozdania budżetowego dysponenta części 64 – GUM, który obejmuje dysponentów trzeciego stopnia: OUM, OUP i Centrala
  • Współuczestniczy w opracowywaniu wewnętrznych procedur w zakresie procesów realizowanych przez wydział


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych, czynnościach koncepcyjnych. Czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Praca pod presją czasu.


W budynku znajduje się winda oraz łazienki dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w GUM, które są dostępne na stronie BIP GUM, w zakładce "Praca w GUM".


Zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy o ochronie sygnalistów z 14 czerwca 2024 r. (Dz.U. z 2024 r. poz. 928) informujemy, że procedury dotyczące zgłoszeń wewnętrznych reguluje zarządzenie nr 6 Prezesa Głównego Urzędu Miar z dnia 15 października 2024 r. w sprawie procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Głównym Urzędzie Miar (Dz. Urz. GUM poz. 23).


Klauzula informacyjna dla osób zgłaszających naruszenie prawa jest dostępna pod linkiem klauzule RODO. 



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość aktów prawnych: ustawa o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości, ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • Umiejętności: komunikacja, współpraca, organizacja pracy, orientacja na osiąganie celów
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Umiejętność obsługi systemu F-K Quorum
  • Umiejętność obsługi Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa (TREZOR)
  • Znajomość ustawy prawo o miarach


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje)

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-04-23
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Główny Urząd Miar
    Biuro Dyrektora Generalnego
    ul. Elektoralna 2
    00-139 Warszawa

    Dokumenty można składać przez ePUAP lub na adres rekrutacja@gum.gov.pl lub w kancelarii GUM w godz. 8.00-16.00.

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-04-14

    do końca oferty: 58 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Co powinniśmy powiedzieć, gdy kolega lub koleżanka z pracy mówi, że jest chora? Albo że choruje bliska mu/jej osoba? Jak szef powinien zareagować na takie wyznanie? - Najważniejsze, by docenić, że osoba, z którą mamy relację zawodową ...

    Na każdy dzień odpoczynku przypadać będą mniej niż dwa dni pracy - tak zapowiada się rok 2025. Wraz z wolną Wigilią szykuje się nam bowiem 249 dni roboczych. To najmniej od 25 lat, a wynik ten wciąż nie uwzględnia 26 dni standardowego ...

    Zawodami przyszłości nazywa się przede wszystkim te profesje, które na przestrzeni nadchodzących lat będą mieć największy potencjał rozwojowy, co związane jest m.in. z ich powiązaniem z rozpędzonym do granic możliwości postępem ...

    Jak wynika z najnowszych doniesień serwisu Useme, pierwsze miesiące bieżącego roku przyniosły dość pokaźne wzrosty stawek oferowanych freelancerom. W niektórych przypadkach sięgnęły one nawet 50 proc. Wolni strzelcy mają zatem powody do ...

    Wysokość płacy minimalnej to aktualnie gorący temat w Polsce. W 2023 roku mieliśmy do czynienia z dwukrotną podwyżką minimalnego wynagrodzenia. Taka sytuacja będzie miała miejsce również w 2024 roku.