Kto szuka:
Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie
Stanowisko:
Starszy inspektor
Numer referencyjny:
149948
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
- praca w terenie,
- nietypowe godziny pracy (w tym dyżury),
- zagrożenie korupcją,
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji).
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy- Warszawa:
Budynek siedziby Urzędu Lotnictwa Cywilnego w Warszawie oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (np. wjazd do budynku, windy, toalety).
- Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
- Budynek klimatyzowany.
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy - Bielkso-Biała
W budynku znajduje się winda, prosty wjazd do budynku, toalety nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
- Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
- Brak klimatyzacji
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy - Poznań:
W budynku znajduje się winda, prosty wjazd do budynku, szeroki korytarze, toalety nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
- Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
- Brak klimatyzacji
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy - Wrocław:
Budynek oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (np. wjazd do budynku, windy, szerokie korytarze toalety).
- Praca odbywa się przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
- Budynek klimatyzowany.
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy - Gdańsk:
Brak windy w budynku, prosty wjazd do budynku, toalety nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
- Praca odbywa się przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
- W budynku jest winda /platforma na schody dla wózków inwalidzkich.
- Brak klimatyzacji.
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy - Rzeszów:
W budynku nie ma windy, wejście do budynku po trzech stopniach, toalety nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
- Praca odbywa się przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
- Brak klimatyzacji.
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy - Kraków
W budynku znajduje się winda, prosty wjazd do budynku, toalety nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
- Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
- Brak klimatyzacji.
Zakres zadań
- Prowadzi proces wydawania świadectwa zdatności do lotu, poświadczenia przeglądu zdatności do lotu, zezwolenia na lot oraz innych wymaganych dokumentów SP GA w tym pozwoleń na wykonywanie lotów do statków powietrznych kategorii specjalnej
- Wykonuje kontrole doraźne na płycie lotniska (RAMP), inspekcje podczas szerokiej obsługi technicznej (SPOT), dokonuje zabezpieczeń oraz zezwalania na zwolnienie z zabezpieczenia SP-GA.
- Wykonuje audyty produktów zarządzanych przez CAMO, CAO lub obsługiwanych przez AMO.
- Uczestniczy, jako członek zespołu, w procesach certyfikacyjnych podmiotów, ubiegających się o wydanie certyfikatu CAMO, CAO oraz AMO w celu zbadania, czy podmiot spełnia wymagania krajowych i międzynarodowych przepisów w zakresie ciągłej zdatności do lotu oraz sprawdzenia trwałej zdolności podmiotu do bezpiecznego wykonywania działalności.
- Uczestniczy w procesie bieżącego nadzoru podmiotów posiadających certyfikat CAMO, CAO lub AMO, oraz podmiotów wyspecjalizowanych w zakresie oceny zdatności do lotu, napraw i obsługi (PW) w celu monitorowania, czy podmiot spełnia wymagania przepisów w zakresie ciągłej zdatności do lotu.
- Uczestniczy w analizie, opiniowaniu i aktualizacji dokumentacji CAMO, AMO, PW oraz SP GA, w celu oceny jej zgodności z obowiązującymi przepisami.
- Wprowadza do systemu monitorowania ciągłej zdatności do lotu dane oraz dokumenty m.in. z wykonanych inspekcji oraz audytów.
- Przygotowuje projekty pism wychodzących z LTT w oparciu o udzielone wskazówki naczelnika lub przewodniczącego zespołu.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 2 w obszarze ciągłej zdatności do lotu statku powietrznego
- Licencja na obsługę techniczną statków powietrznych
- Prawo jazdy kat. B
- Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Dobra znajomość ustawy Prawo Lotnicze w zakresie początkowej oraz ciągłej zdatności do lotu SP
- Dobra znajomość przepisów z zakresu początkowej oraz ciągłej zdatności do lotu SP
- Kompetencje behawioralne: współpraca, komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, rzetelność, wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, orientacja na klienta/interesanta, myślenie analityczne, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość KPA
- Znajomość ustawy Prawo przedsiębiorców
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »