Kto szuka:
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
Stanowisko:
Starszy inspektor
Numer referencyjny:
148854
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Praca o charakterze administracyjno–biurowym w systemie 8 godzinnym w siedzibie Oddziału. Godziny pracy od 07:30 do 15:30 praca w komendzie Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej, dopuszcza się pracę w terenie, w ramach wykonywanych obowiązków istnieje mozliwośc prowadzenia pojazdów słuzbowych, przewiduje sie pracę z interesantami w tym cudzoziemcami, współpraca z przedstawicielami innych komórek i jednostek organizacyjnych NwOSG oraz instytucjami zewnętrznymi. Budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo (brak obecności wind, pomieszczeń higieniczno–sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych). Pracownik wykonuje prace biurowe w naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu, faksu i niszczarki dokumentów. Konieczność poruszania się po obiekcie.
Zakres zadań
- uczestniczy w przeprowadzanych kontrolach działalności komórek organizacyjnych Komendy Oddziału oraz placówek Straży Granicznej pod względem legalności, gospodarności , celowości i rzetelności oraz w przypadku kontroli wykonania zadań - skuteczności, wydajności i oszczędnosci.
- uczestniczy w przygotowaniu ocen i uwag do zastrzeżeń wnoszonych przez kierowników kontrolowanych podmiotów
- przyjmuje skargi, wnioski, petycje kierowane do Komendanta Oddziału oraz prowadzi czynności wyjaśniające w tych sprawach, sporządza wymaganą przepisami dokumentację
- monitoruje i sprawdza wykonanie uwag, wniosków i zaleceń zawartych w wystąpieniach lub sprawozdaniach pokontrolnych
- uczestniczy w planowaniu działalności kontrolnej na rok następny, w tym dokonuje analizy ryzyka, analizuje wyniki wcześniejszych kontroli, audytów, petycji oraz skarg i wniosków a także propozycji zgłoszonych przez kierowników komórek organizacyjnych Komendy Oddziału oraz placówek Straży Granicznej
- współuczestniczy w sporządzaniu projektu programu kontroli
- przegląda i segreguje i archiwizuje zgodnie z przepisami kancelaryjnymi dokumentację wytworzoną w Wydziale
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej/ w pracy biurowej
- znajomość przepisów prawa w zakresie kontroli, petycji, skarg, wniosków. Znajomość zagadnień dotyczących funkcjonowania Straży Granicznej, postępowań administracyjnych.
- umiejętność obsługi komputera ( pakiet MS Office)
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawa o ochronie informacji niejawnych
- umiejętność stosowania przepisów w praktyce, umiejętność pracy w zespole, analityczne i syntetyczne myślenie, komunikatywność, umiejętności redakcyjne, inicjatywa w rozwiązywaniu problemów, działanie w sytuacjach nieprzewidywalnych, dyspozycyjność.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »