Kto szuka:
Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Stanowisko:
Starszy inspektor
Numer referencyjny:
148348
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa,
- praca przy monitorze ekranowym, powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
- praca w wymuszonej pozycji ciała,
- praca przy oświetleniu mieszanym,
- Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Komendy Stołecznej Policji:
Zakres zadań
- Nalicza uposażenia policjantów i wynagrodzenia pracowników, pozostałe należności z tytułu odpraw dla zwolnionych ze służby, nagród rocznych i jubileuszowych oraz innych świadczeń, w tym: zasiłków pogrzebowych i na zagospodarowanie, dopłat do wypoczynku, przy wykorzystaniu specjalistycznego programu komputerowego,
- Sporządza comiesięczne zestawienia list płac policjantów i pracowników oraz cotygodniowe zestawienia z list dodatkowych należności oraz klasyfikuje wydatki budżetowe,
- Prowadzi karty uposażeń policjantów i wynagrodzeń pracowników,
- Sporządza informację o dochodach PIT-11, deklaracje roczne PIT-4R, PIT-8AR,
- Wystawia zaświadczenia dotyczące wysokości uposażeń i wynagrodzeń, ubezpieczenia zdrowotnego,
- Sporządza zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu (RP-7) na podstawie kart wynagrodzeń i uposażeń,
- Sporządza deklaracje rozliczeniowe i raporty imienne policjantów zwalnianych ze służby nie spełniających warunków do nabycia prawa do emerytury lub renty inwalidzkiej,
- Sprawdza pod względem formalno-rachunkowym wnioski o przyznanie dopłaty do wypoczynku.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego co najmniej 1,5 roku w obszarze płac i ubezpieczeń społecznych,
- Znajomość zagadnień finansowo-płacowych dotyczących ustaw: o Policji, o pracownikach urzędów państwowych, o służbie cywilnej, Kodeksu Pracy, o podatku dochodowym od osób fizycznych, o systemie ubezpieczeń społecznych, o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz odpowiednio aktów wykonawczych,
- Posiadanie umiejętności: obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz programu "Płatnik-przekaz elektroniczny",
- Posiadanie kompetencji miękkich: stosowania prawa,
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »