eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawastarszy inspektor

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

starszy inspektor

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie

Komendant Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor w Kancelarii Ogólnej w Zespole do spraw Obsługi w Placówce Straży Granicznej w Warszawie

02-148 Warszawa ul. Komitetu Obrony Robotników 23

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmuje i wysyła dokumenty i przesyłki jawne i niejawne wchodzące i wychodzące do/z Placówki i ewidencjonuje je
  • prowadzi trwałe i pomocnicze urządzenia ewidencyjne oraz inną dokumentację związaną z działalnością kancelarii oraz ewidencję pieczęci i stempli kancelaryjnych, elektronicznych nośników informacji
  • uczestniczy w pracy komisji powoływanej do brakowania dokumentacji niearchiwalnej
  • prowadzi bieżącą kontrolę zgodnego z przepisami wytwarzania przez wykonawców merytorycznych i technicznych dokumentów niejawnych przy przyjmowaniu ich do kancelarii
  • prowadzi wykaz osób dopuszczonych do dostępu do informacji niejawnych w placówce
  • rozlicza funkcjonariuszy i pracowników Placówki z dokumentów wydanych na rejestr (RWD)oraz pobranych pieczęci i stempli służbowych
  • kompletuje i zakłada teczki akt


Warunki pracy

Praca o charakterze administracyjno–biurowym w systemie 8 godzinnym jednozmianowym. Godz. pracy 7:30 do 15:30 Praca w siedzibie Placówki związana z obsługą interesantów,  obsługa kancelaryjna w zakresie przyjmowania, ewidencjonowania, przechowywania, przekazywania i uostępniania dokumentów jawnych i niejawnych. Budynek jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo (podjazdy,windy pomieszczenia higieniczno–sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych). Pracownik wykonuje prace biurowe w naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu, faksu i niszczarki dokumentów. Konieczność poruszania się po obiekcie.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Wymagania niezbędne zawarte w ogłoszeniu to wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku.


Załącz do oferty  dokumenty które w sposób jednoznaczny pozwolą na dokonanie oceny pod względem spełnienia wymagań niezbędnych zawartych w ogłoszeniu:


długość wymaganego doświadczenia (np. 1,2,3 lata) - Dołącz kopie świadectw pracy potwierdzające wymagany okres stażu pracy.  
rodzaj wymaganego doświadczenia ( np. praca biurowa, admin., w komórce kadrowej itp.) - Dołącz wraz ze świadectwem pracy dokument w których określono zakres zadań i czynności które są wymagane w ogłoszeniu.
jeżeli obecnie pracujesz a okres ten zalicza sie do wymagań niezbędnych-Dołącz zaświadczenie od pracodawcy ( zaświadczenie ważne 30 dni) z datą zatrudnienia i zakresem zadań na obecnym stanowisku pracy.
Dołącz- dokument potwierdzający wymagane wykształcenie - jest to kopia świadectwa ukończenia szkoły, kopia dyplomu uczelni.
Wpisz - w liście motywacyjnym numer ogłoszenia,stanowiska i komórkę organizacyjną do której się ubiegasz.
WZORY wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej w zakładce" Wolne stanowiska pracy"
W przypadku złożenia przez kandydatów/kandydatki oświadczeń o innej treści niż wskazane w ogłoszeniu, oferta zostanie uznana jako niespełniająca wymagań formalnych.
Do celów organizacyjnych uprzejmie prosimy o wskazywanie numerów telefonów oraz adresów e-mail do kontaktów za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Informacja o wyniku naboru zamieszczona zostanie w siedzibie urzędu, w Biuletynie Informacji Publicznej urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej KPRM. 



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • podstawowa znajomość ustaw: o ochronie informacji niejawnych i o ochronie danych osobowych, znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem i działalnością Straży Granicznej, znajomość zasad obsługi urządzeń kancelaryjnych i obiegu dokumentów
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych ( komputer, fax, kopiarka)
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawa o ochronie informacji niejawnych
  • komunikatywność, dyskrecja, dyspozycyjność, staranny i estetyczny charakter pisma ręcznego
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość zasad obsługi kancelaryjnej i obiegu dokumentów


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych klauzula "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych z dn. 05.08.2010 r.
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Informacja RODO – wzór oświadczenia znajduje się na stronie BIP Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej w zakładce „ wzory oświadczeń”

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-15
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Nadwiślański Oddział Straży Granicznej  
    ul. Komitetu Obrony Robotników 23
    02-148 Warszawa  
    Tel. (22) 500 33 79, 500 31 90

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-10-30

    do końca oferty: 58 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    W konsekwencji wrześniowej powodzi stanem klęski żywiołowej zostało objętych 749 miejscowości i 2 mln 390 tys. osób. Realnie powódź dotknęła 57 tys. osób, które nadal usuwają jej skutki ze swoich domów czy miejscowości. Warto ...

    Coraz poważniej podchodzimy do świadomego planowania urlopu. Zdaniem ekspertów z firmy Quercus jest to związane z przykładaniem coraz większej wagi do work-life balance, ale także jest efektem działań pracodawców, takich jak wypłata ...

    Gorący okres świąteczny trwa w najlepsze, a w wielu branżach jest to czas wzmożonych wysiłków i okazja do podreperowania słupków sprzedażowych. Na załatanie dziur w budżetach domowych mają okazję również pracownicy gotowi do ...

    Fintech to jedna z najszybciej rozwijających się branż na świecie, w tym również w Polsce. Nowe technologie coraz bardziej przejmują kontrolę nad zarządzaniem finansami i pojawia się wiele nowych możliwości zawodowych. Jakie ...

    Kontrowersje dotyczące przepisów wprowadzających zakaz spędzania 45-godzinnego odpoczynku kierowcy w kabinie pojazdu nie są żadnym w nowym. Dyskusja i spory na ten temat trwają od blisko dwóch dekad. W przyjętym w 2020 r. Pakiecie ...