eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawa › starszy inspektor

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

starszy inspektor

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Komenda Rejonowa Policji Warszawa V

Komendant Rejonowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw obsługi kancelaryjno - biurowa Wydział Prewencji

01-887 Warszawa ul. Żeromskiego 7

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie i organizowanie pracy sekretariatu Wydziału Prewencji,
  • Prowadzenie dzienników korespondencyjnych, skorowidzów rzeczowo - imiennych, rejestrów ewidencji.
  • Wykonywanie czynności związanych z obiegiem korespondencji poprzez: przyjmowanie, rejestrów, ewidencji w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentacji,
  • Prowadzenie ewidencji aktów prawnych oraz przepisów służbowych, okresowa ich aktualizacja, zaznajamianie policjantów i pracowników z aktami prawnymi i przepisami służbowymi, udostępnianie ich w celu zapewnienia dostępu do aktualnych zbiorów przepisów aktów prawnych;
  • Prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli Wydziału Prewencji, ich okresowa inwentaryzacja;
  • Przekazywanie za pokwitowaniem odbioru dokumentów zgodnie z dekretacją pracownikom i policjantom, w celu dalszej realizacji;
  • Brakowanie dokumentacji niearchiwalnej kat. "BC" przygotowywanie dokumentacji niearchiwalnej do przekazania do składnicy akt, celem zamknięcia obiego dokumentów w jednostce;
  • Sporządzanie rocznych wykazów spraw niezałatwionych oraz przeprowadzanie inwentaryzacji spraw, dokumentów i aktów prawnych;
  • Systematyczny odbiór korespondencji i zadekretowanych dokumentów, w celu terminowego załatwienia spraw;
  • Monitorowanie i przekazywanie bezpośredniemu przełożonemu informacji dotyczących posiadanych przez policjantów i pracowników spraw i dokumentów, aktów prawnych oraz posiadanych pieczęci i stempli - w celu rozliczenia policjantów/ pracowników.


Warunki pracy

Praca administracyjno - biurowa, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy oświetleniu mieszanym.


Brak dostosowania miejsca pracy do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Brak wind.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Pondato, uprzejmie informujemy, że zakwalifikowanych kandydatów/kandydatki poinformujemy o dalszym etapie rekrutacji telefonicznie.


Jednocześnie, kandydaci niezakwalifikowani nie będą powiadamiani telefonicznie ani pisemnie.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w administracji publicznej
  • Przeszkolenie z zakresu obsługi kancelaryjnej
  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub zgoda na przeprowadzenie postępowania


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie lustracyjne, zgodnie z ustawą z dnia 14 kwietnia 2023 r o zmianie ustawy o służbie cywilnej oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.z 2023 r, poz 1195)
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • brak

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-12
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    ul. Żeromskiego 7, 01-887 Warszawa

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-07-03

    do końca oferty: 57 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady