Kto szuka:
Foundever
Stanowisko:
Specjalistka / Specjalista ds. Płac
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Prowadzenie akt osobowych pracowników i pozostałej dokumentacji pracowniczej
- Obsługa procesu PPK
- Zapewnienie prawidłowości danych w systemie
- Opracowywanie danych do naliczania list płac (benefity i inne potrącenia, ekwiwalenty za niewykorzystany urlop, potrącenia komornicze)
- Współpraca z dostawcą usługi płacowej – weryfikacja poprawności rozliczania czasu pracy pracowników, przygotowywanie danych do naliczenia wynagrodzenia, a także kontrola kompletności i poprawności wypłat wynagrodzeń dla pracowników i zleceniobiorców
- Administrowanie benefitami
- Stały kontakt z pracownikami i managerami firmy w celu zapewnienia skutecznego przepływu informacji. Udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi na pytania pracowników dotyczące prawa pracy oraz rozliczenia wynagrodzeń
Wymagania stawiane pracownikowi:
Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:
- Masz minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w obszarze kadr i płac w dużej firmie
- Posiadasz bardzo dobrą znajomość przepisów prawa pracy
- Twoja znajomość języka angielskiego jest na poziomie bardzo dobrym (poziom B2) – warunek konieczny
- Bardzo dobrze obsługujesz program Excel
- Łatwo nawiązujesz kontakty i utrzymujesz relacje
- Charakteryzujesz się bardzo dobrą organizacją pracy
Firma oferuje:
Warunki zatrudnienia:
- Umowa o pracę na pełen etat
- Czas pracy: między 8:00 a 17:00 (8 godzin dziennie)
- Praca hybrydowa (po okresie szkolenia).
Co jeszcze może być dla Ciebie ważne?
- Dofinansowanie do okularów i wakacji, program poleceń pracowniczych, bony na różne okazje (Święta, Dzień Dziecka itp.)
- Prywatne ubezpieczenie zdrowotne Medicover
- Karta Multisport oraz wewnętrzny program Everbetter promujący zdrowy styl życia
- Rozwój zawodowy poprzez szkolenia i współpracę na poziomie międzynarodowym
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »