Kto szuka:
Foundever
Stanowisko:
Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim i polskim
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Wsparcie logistyczne związane z zamówieniami klientów oraz;
- Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klienta (Czat/E-mail/Telefon);
- Przestrzeganie polityki i procedur firmy, dbanie o jakość;
- Wykonywanie codziennych zadań w sposób efektywny i terminowy;
- Osiąganie celów jakościowych dotyczących rozmów i satysfakcji klienta.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Język: Biegła znajomość języka niemieckiego (B2) i polskiego (B2);
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą, jesteś osobą empatyczną i dokładną;
- Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać.
- Masz dostęp do szerokopasmowego internetu za pomocą kabla Ethernetl;
- Posiadasz stabilne połączenie internetowe o prędkości minimum 40 Mb/s pobierania i 20 Mb/s wysyłania.
- Umiejętność priorytetyzacji i planowania;
- Samodzielność i zdolność do pracy przy minimalnym nadzorze;
- Umiejętność rozwiązywania problemów;
- Dbałość o szczegóły;
- Umiejętności interpersonalne.
Firma oferuje:
- Rodzaj umowy: umowa o pracę;
- Godziny pracy: poniedziałek - piątek 8:00-17:00 (8h dziennie);
- Wynagrodzenie podstawowe + premia kwartalna;
- Środowisko pracy: praca zdalna z dowolnego miejsca w Polsce.
- Dofinansowanie do okularów i wakacji, program poleceń pracowniczych, vouchery na różne okazje (Boże Narodzenie, Dzień Dziecka itp.);
- Oferujemy prywatne ubezpieczenie Medicover; oraz wsparcie psychologiczne;
- Karta Multisport oraz wewnętrzny program Everbetter promujący zdrowy styl życia;
- Rozwój zawodowy poprzez szkolenia i współpracę międzynarodową.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »