Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalistka ds. nieruchomości
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Prowadzenie działań związanych ze sprzedażą nieruchomości Banku, w tym przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji oraz pozyskiwanie zgód korporacyjnych
- Weryfikacja i analiza stanów prawnych nieruchomości
- Określanie kierunków regulacji stanów prawnych
- Zapewnienie zabezpieczenia interesu i bezpieczeństwa Banku w procesie sprzedaży
- Ścisła współpraca z jednostkami Banku oraz kancelariami notarialnymi
- Przygotowywanie wzorów dokumentów wykorzystywanych przy sprzedaży
- Pozyskiwanie finansowania na zadania związane z procesem sprzedaży i najmu zwrotnego
- Monitorowanie i raportowanie postępów w procesie sprzedaży nieruchomości
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Znajomość przepisów prawa cywilnego, administracyjnego oraz budowlanego
- Doświadczenie w obrocie i wycenie nieruchomości oraz znajomość procesu sprzedaży nieruchomości
- Zdolności analityczne i umiejętność interpretacji danych
- Wykształcenie wyższe (preferowane: prawo, administracja, zarządzanie nieruchomościami, wycena nieruchomości lub kierunki techniczne)
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel i PowerPoint
- Dokładność, samodzielność oraz dobra organizacja pracy
- Mile widziane uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego
Firma oferuje:
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Pakiet szkoleń wprowadzających oraz rozwojowych (stacjonarnych i on-line)
- Możliwość awansu i rozwoju zawodowego w strukturach banku
- Pakiet benefitów (karta sportowa, ubezpieczenie zdrowotne, opieka medyczna i stomatologiczna, programy emerytalne, dofinansowanie opieki nad dziećmi, dofinansowanie wakacji i wiele innych)
- Przyjazne środowisko pracy i wsparcie ze strony doświadczonego zespołu
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »