eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaSpecjalista/tka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Kto szuka:

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Stanowisko:

Specjalista/tka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Zadania: 

  • Efektywne zarządzanie zamówieniami, relacjami z klientami i działem sprzedaży
  • Aktualizacja zestawienia klientów
  • Zarządzanie umowami promocyjnymi zawartymi z klientami
  • Zgłaszanie wszelkich odchyleń w realizacji strategii sprzedaży
  • Praca zgodnie z zasadami i wartościami firmy
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) i angielskiego (B2/C1)
  • Doświadczenie w obszarach wsparcia obsługi klienta, najlepiej w branży FMCG, handlu detalicznego będzie dodatkowym atutem
  • Dobra znajomość zasad rachunkowości - mile widziana
  • Znajomość SAP będzie uważana za silny atut
Oferujemy:
  • Stałą umowę o pracę na pełny etat
  • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy
  • Wielokulturowe i międzynarodowe środowisko pracy.
  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku FMCG;
  • Pracę w zgranym i doświadczonym zespole, który chętnie pomaga i wnosi swój wkład;
  • Kursy językowe - sam wybierasz język, który chcesz doskonalić;
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Zniżki na produkty firmowe 
Oferta dotyczy pracy stałej. 

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-04-08

do końca oferty: 58 dni

pracodawca: ManpowerGroup Sp. z o.o.

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Pojawił się pomysł, aby umowa o pracę stanowiła jedyną z dopuszczalnych form zatrudniania cudzoziemców. Jak nietrudno się domyślić, budzi on ożywioną dyskusję i spore kontrowersje. Konfederacja Lewiatan jest jego przeciwniczką ...

Ile można było zarobić w branży IT w I kwartale 2024 roku? Oto dane theprotocol.it, portalu z ofertami pracy branży IT.

Praca zdalna nie jest przedłużeniem urlopu. Prawnicy i eksperci rynku pracy nie maja co do tego wątpliwości, ale wciąż zdarzają się sytuacje, gdy pracownicy przedłużają sobie urlop wykorzystując pracę zdalną lub proszą pracodawców o ...

"Atrakcyjne wynagrodzenie" - fraza już wkrótce zniknie z ogłoszeń o pracę, a to za sprawą konieczności wdrożenia unijnych przepisów o jawności wynagrodzeń. Zobowiąże ona firmy do podawania konkretnych wartości pensji, nie tylko na ...

Z danych Komisji Nadzoru Finansowego oraz Polskiej Izby Ubezpieczeń wynika, że grupowe ubezpieczenia zdrowotne i na życie z roku na rok są coraz popularniejsze. Z czego wynika rosnące zainteresowanie tymi polisami? Na to pytanie odpowiadają ...