Kto szuka:
Akademia Leona Koźmińskiego
Stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. zarządzania wiedzą
Numer referencyjny:
38/ADM/BBNiRK/24
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Biuro ds. Badań Naukowych i Rozwoju Kadry
- dbałość o jakość danych dotyczących działalności naukowej pracowników uczelni gromadzonych w wewnętrznej bazie informatycznej (rejestrowanie, weryfikowanie i aktualizowanie danych dotyczących publikacji, projektów, nagród, osiągnięć, członkostw w komisjach i wielu innych);
- tworzenie zestawień i raportów z danych dotyczących działalności naukowej dla wewnętrznych i zewnętrznych interesariuszy;
- analiza danych przygotowywanych do raportów do akredytacji i ewaluacji jakości działalności naukowej;
- przygotowywanie danych na potrzeby komisji ds. oceny pracowników naukowych (na podstawie danych z formularzy oceny oraz danych z systemu informatycznego);
- wsparcie pracowników naukowych w aplikowaniu o nagrody zewnętrzne i stypendia.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w przygotowywaniu zestawień danych i raportów oraz w analizie danych,
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie (na poziomie co najmniej B2 zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego),
- dobra znajomość pakietu Ms Office (w szczególności Excel, Word, PowerPoint),
- samodzielność, sumienność i odpowiedzialność,
- umiejętność analitycznego myślenia, otwartość na zmiany,
- umiejętność planowania i organizacji pracy własnej oraz ustalania priorytetów,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
- znajomość systemu Omega-PSIR będzie dodatkowym atutem;
- mile widziane doświadczenie w pracy w środowisku naukowym.
Firma oferuje:
- umowa o pracę w ramach pełnego etatu, stacjonarnie, częściowo zdalnie.
- pracę w uznanej Uczelni rozpoznawanej na rynku edukacyjnym w Polsce i zagranicą,
- możliwość udziału w wyjazdach zagranicznych organizowanych przez uczelnie partnerskie,
- możliwość podjęcia studiów w ALK na preferencyjnych warunkach finansowych,
- możliwość rozwoju zawodowego, udziału w szkoleniach, w tym w kursach językowych,
- bezpłatny pakiet prywatnej opieki medycznej,
- benefity w ramach świadczeń socjalnych,
- praca w dogodnej lokalizacji i w nowoczesnym budynku.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »