Kto szuka:
WARSZAWSKA OPERA KAMERALNA
Stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. Mediów Społecznościowych
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- tworzenie i planowanie treści na różne platformy społecznościowe;
- zarządzanie społecznością online, odpowiadanie na komentarze i wiadomości;
- monitorowanie trendów i analiza danych dotyczących zaangażowania użytkowników;
- planowanie i realizacja płatnych kampanii reklamowych w mediach społecznościowych;
- raportowanie wyników działań w mediach społecznościowych.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z marketingiem, dziennikarstwem, public relations lub komunikacją);
- min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu mediami społecznościowymi;
- umiejętność tworzenia treści (Facebook, Instagram, LinkedIn);
- umiejętność planowania i realizacji kampanii reklamowych w mediach społecznościowych;
- dobra znajomość języka angielskiego;
- znajomość narzędzi do analizy i monitorowania danych w mediach społecznościowych;
- umiejętność obsługi programów graficznych (np. Adobe Photoshop, Canva)
- znajomość narzędzi do obsługi reklam w mediach społecznościowych;
- dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy pod presją czasu.
Firma oferuje:
- zatrudnienie na czas próbny w formie umowy o współpracę / umowę o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie
- narzędzia niezbędne do pracy
- dopłaty do wypoczynku pracownika i jego rodziny
- świadczenia świąteczne dwa razy w roku
- udział w innowacyjnych projektach
- możliwość poszerzenia kwalifikacji i dalszego rozwoju
- CV
- list motywacyjny
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »