eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaSpecjalista / Specjalistka ds. Marketingu B2C i Danych Klientów

Kto szuka:

Klient portalu Praca.pl

Stanowisko:

Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu B2C i Danych Klientów

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska

  • Projektowanie i wdrażanie automatycznych kampanii marketingowych.
  • Analiza i monitorowanie efektywności kampanii; interpretacja danych i przygotowywanie rekomendacji.
  • Personalizacja komunikacji w oparciu o strategie i analizę danych klientów.
  • Współpraca z zespołami sprzedaży, marketingu i IT.
  • Segmentacja i profilowanie klientów przy użyciu danych demograficznych i zachowań.
  • Regularne raportowanie wyników; prezentacja przed zespołem i interesariuszami.
  • Badanie trendów rynkowych i wdrażanie nowych rozwiązań w zakresie marketingu automatycznego.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania

  • Min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu danymi.
  • Zaawansowana znajomość SQL (T-SQL, PL/SQL).
  • Doświadczenie z narzędziami SAS (np. SAS Enterprise Guide, SAS Marketing Automation).
  • Biegłość w MS Office, zwłaszcza w Excelu.
  • Umiejętności analityczne, prezentacyjne, dokładność i zaangażowanie.
  • Komunikatywność i zdolność do pracy zespołowej.

Firma oferuje:

Oferujemy

  • Umowa o pracę oraz atrakcyjny pakiet socjalny, obejmujący ubezpieczenie grupowe i program emerytalny.
  • Prywatna opieka medyczna oraz karta sportowa; programy prozdrowotne.
  • Kultura feedbacku oraz premie i nagrody za osiągnięcia zawodowe.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-03-27

do końca oferty: 8 dni

pracodawca: Klient portalu Praca.pl

branże: Marketing / Reklama / PR

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Planując zmianę pracy i nową ścieżkę zawodową, należy solidnie przygotować się do procesu rekrutacji. Choć każdy z nas zapewne choć raz miał okazję uczestniczyć w rozmowie z rekruterem, to warto pamiętać o kilku ważnych zasadach ...

"Atrakcyjne wynagrodzenie" - fraza już wkrótce zniknie z ogłoszeń o pracę, a to za sprawą konieczności wdrożenia unijnych przepisów o jawności wynagrodzeń. Zobowiąże ona firmy do podawania konkretnych wartości pensji, nie tylko na ...

Dokładne określenie wynagrodzenia na danym stanowisku jest bardzo istotne dla organizacji, a w szczególności dla osób zajmujących się rekrutacją nowych pracowników. Dynamiczny rynek pracy oraz pojawianie się na nim przedstawicieli nowego ...

Czy warto być HR-owcem? Oczywiście, że tak, bo jest to jeden z najpiękniejszych zawodów świata. Pomijając wszystkie wzniosłe cele profesji, przynajmniej dla niektórych równie ważne mogą być zarobki. Wiadomo, że z punktu widzenia misji ...

Już po raz dwudziesty firma Sedlak & Sedlak opublikowała raporty o wynagrodzeniach menedżerów spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.