Kto szuka:
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. Administracji
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- bieżąca administracja dokumentów przychodzących i wychodzących,
- koordynowanie obiegu dokumentów (w tym zbieranie podpisów),
- rejestracja dokumentów w dedykowanych systemach,
- organizowanie wyjazdów służbowych,
- organizowanie, przechowywanie i utrzymywanie plików z dokumentami,
- utrzymywanie zapasów materiałów biurowych,
- organizowanie lub pomoc w przygotowaniu spotkań biznesowych.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Docenimy Cię za to, że:
- cechuje Cię skrupulatność,
- umiesz analizować otrzymane dokumenty,
- dobrze organizujesz swoją pracę,
- jesteś komunikatywny/-na.
Firma oferuje:
Mamy dla Ciebie:
- stabilne zatrudnienie: umowę o pracę na 1/2 etatu,
- zniżkę na zakupy w Carrefour,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne, konkursy motywacyjne,
- pracę z perspektywami w firmie działającej w Polsce ponad 25 lat.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »