Kto szuka:
PwC
Stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. Administracji
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Twoja przyszła rola:
- praca na stanowisku Helpdesku I&P - pełnienie roli pierwszego kontaktu dla klienta wewnętrznego,
- współpraca z dostawcami w zakresie przeglądów, serwisów technicznych oraz zgłaszania usterek, awizacje,
- obsługa system kontroli dostępu - wydawanie kart wejściowych,
- rozliczanie obiegówek,
- dokonywanie codziennego przeglądu stanu technicznego biura oraz egzekwowanie wysokiej jakości obsługi oraz działań zgodnych z ustalonymi KPI od centralnych dostawców i serwisów wspierających,
- odpowiedzialność za estetykę i funkcjonalność powierzchni, zgodność z przepisami ppoż., BHP,
- obsługa zgłoszeń w systemach wewnętrznych - reagowanie zgodne z SLA,
- cykliczne raportowanie oraz sporządzanie statystyk,
- współpraca oraz wsparcie działów administracyjnych,
- utrzymanie wypracowanych standardów PwC,
- udział w projektach - koordynowanie współpracy między biznesem a zespołem projektowym, zgłaszanie uwagi, reklamacji, proponowanie zmiany, interwencje, inicjowanie, konsultowanie, odbiory techniczne.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Aplikuj, jeśli:
- lubisz obsługę klienta i potrafisz w szybki sposób reagować na zgłoszenia,
- lubisz współpracować z dostawcami i masz chęć, aby rozwiązywać wyzwania natury technicznej,
- posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku,
- chcesz zdobywać doświadczenie w obszarze administracji biurowej,
- posiadasz umiejętność pracy w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu,
- dbasz o dobrą organizację pracy i dokładność w wykonywaniu obowiązków,
- jesteś osobą komunikatywną z pozytywnym nastawieniem,
- swobodnie komunikujesz się w języku angielskim.
Mile widziane:
- umiejętności techniczne,
- zainteresowania nowościami technologicznymi.
Firma oferuje:
Dołączając do nas zyskujesz:
- elastyczne warunki - elastyczny początek dnia, workation, sabbatical leave,
- rozwój i podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie zespołu podczas procesu wdrożenia, mentoring, szkolenia, warsztaty, certyfikacja współ-/finansowana przez PwC oraz konwersacje z native speaker,
- szeroki program medyczno-wellbeingowy - pakiet opieki medycznej, coaching, sesje mindfulness, wsparcie psychologiczne, edukacja poprzez dedykowane webinary i warsztaty, doradztwo finansowo-prawne,
- możliwość stworzenia indywidualnego planu benefitowego (wybór m.in. lunch pass, pakiet ubezpieczenia, concierge, pakiet weterynaryjny dla pupila czy masaże) oraz dostęp do kafeterii - w środku m.in. vouchery, zniżki na urządzenia IT i zakup samochodu,
- 3 godziny płatnego urlopu w miesiącu na wolontariat,
- dodatkowy dzień wolnego z okazji urodzin,
- a kiedy polubisz to miejsce tak, jak my, możesz polecić znajomych do PwC.
Jak wygląda proces rekrutacji?
- zaaplikuj,
- porozmawiaj telefonicznie z Rekruterką,
- poznajmy się lepiej podczas rozmowy rekrutacyjnej.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »