Kto szuka:
InterKadra Sp. z o.o.
Stanowisko:
Specjalista Obsługi Klienta
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- Utrzymywanie relacji z obecnymi klientami, budowanie długotrwałych relacji (koncentracja na międzynarodowych dostawach transportem lądowym);
- Obsługa klienta od momentu złożenia wniosku do realizacji zamówienia;
- Kontrola jakości usług, raporty KPI, kwartalne spotkania z klientami w oparciu o wyniki pracy;
- Praca w systemach korporacyjnych;
- Monitorowanie paliwa, kursów walut w celu zainicjowania rewizji obowiązujących taryf;
- Kalkulacje, tworzenie pakietu dokumentów dla klienta;
- Praca z rozrachunkami z odbiorcami;
- Tworzenie i terminowe składanie raportów do klienta i kierownictwa.
Oczekujemy:
- doświadczenia w pracy z klientami w firmie logistycznej minimum rok;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym;
- Znajomość języka ukraińskiego w stopniu biegłym;
- Efektywnego zarządzania czasem, planowanie, konsekwencja, praca w programach korporacyjnych.
- Dobrych umiejętności komunikacyjnych, koncentracji na wynikach, umiejętności samodzielnej pracy i podejmowania decyzji, pozytywnych doświadczeń w złożonych negocjacjach, umiejętności pracy w warunkach wysokiej intensywności.
Mamy do zaoferowania:
- Pracę w aktywnie rozwijającej się i zmieniającej się międzynarodowej firmie;
- Oficjalne gwarancje zatrudnienia i socjalne zgodnie z Kodeksem Pracy Ukrainy;
- Szkolenia i warsztaty;
- Ubezpieczenie zdrowotne;
- Korporacyjna łączność mobilna;
- Perspektywy kariery i rozwoju zawodowego;
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus premie;
- Harmonogram pracy od 9:00 do 18:00 od poniedziałku do piątku hybrydowy/zdalny charakter pracy.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »