eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaSpecjalista marketingowy

Kto szuka:

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.

Stanowisko:

Specjalista marketingowy

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Miejsce pracy: Warszawa

 

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za realizację zadań związanych z osiąganiem celów marketingowych i promocją produktów, a w szczególności za:
  • uczestniczenie w planowaniu działań operacyjnych dla obranej strategii marketingowej danego segmentu edukacyjnego, odpowiedzialność za ich realizację oraz modyfikację:
  • opracowanie komunikacji marketingowej w zaplanowanych kanałach;
  • współtworzenie koncepcji i realizacja webinarów;
  • współorganizacja badań marketingowych w danym segmencie edukacyjnym;
  • przygotowanie komunikacji dla sieci sprzedaży i prowadzenie szkoleń produktowych;
  • stworzenie materiałów promocyjnych dla produktów;
  • budowanie bazy i utrzymywanie kontaktu z ekspertami/autorami;
  • prowadzenie prezentacji na spotkaniach;
  • uczestniczenie w organizacji spotkań i konferencji.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania:
  • ukończone studia wyższe;
  • minimum roczne doświadczenie w pracy na stanowisku specjalisty w dziale marketingu lub w dziale promocji;
  • znajomość nowoczesnych kanałów komunikacji;
  • bardzo dobra umiejętność budowania przekazu marketingowego
  • umiejętność prowadzenia prezentacji i szkoleń;
  • umiejętność tworzenia briefów do kampanii reklamowych;
  • umiejętność opracowywania treści przeznaczonych do komunikacji z klientem tzw. lekkie pióro (katalogi, broszury, strony internetowe, newslettery, social media) – pisanie tekstów, przygotowanie grafiki;
  • zaawansowana znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza w zakresie Power Point i Excel;
  • znajomość narzędzia Canva będzie dodatkowym atutem;
  • umiejętność pracy pod presją czasu; kreatywny, otwarty umysł na trendy i nowości rynkowe i działania w innych branżach;
  • dobra koordynacja pracy własnej i umiejętność nadawania priorytetów przydzielonym zadaniom;
  • umiejętność wpasowania się w oczekiwania różnych grup docelowych.

Firma oferuje:

Oferujemy:
  • ciekawą pracę w innowacyjnej firmie promującej nowoczesność w edukacji;
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia zależne od doświadczenia i posiadanych kompetencji;
  • system premiowy;
  • możliwość rozwoju kompetencji na stanowisku;
  • nowoczesne i komfortowe biuro w dogodnej lokalizacji w Warszawie (okolice Dw. Zachodniego);
  • pracę hybrydową (3 dni w biurze, 2 dni zdalnie);
  • prywatną opiekę medyczną z możliwością rozszerzenia pakietu dla swojej rodziny oraz dodatkowe benefity (ubezpieczenie na życie, karta sportowa).

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-04-11

do końca oferty: 13 dni

pracodawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.

branże: Marketing / Reklama / PR

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Dynamiczny rozwój sztucznej inteligencji wzbudza nie tylko ciekawość, ale również obawę. Pewnie większości z nas w ostatnim czasie przemknęła przez głowę myśl - co w przyszłości stanie się z moją pracą? Na to pytanie oczywiście ...

Od 7 czerwca 2026 roku maja zacząć obowiązywać nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować ...

Praca zdalna nie cieszy się już tak dużą popularnością jak w czasie i po pandemii. Jedynie w branży IT blisko połowa ogłoszeń proponuje możliwość tej formy zatrudnienia, w pozostałych branżach jest to mniej niż 30 proc. Na najwyższe ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że we wrześniu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,3% wyższe r/r i wyniosło 8140,98 zł brutto.

Do czerwca 2026 r. Polska musi wprowadzić przepisy o jawności i równości wynagrodzeń, m.in. wprowadzające obowiązek publikacji widełek wynagrodzeń w ogłoszeniach o pracy. Obecnie można je znaleźć w ok. 30 proc. ofert, podczas gdy dla ...