Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista / Ekspert ds.kontroli procesów zakupowych
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Przeprowadzanie czynności kontrolnych w procesie zakupu towarów i usług
- Projektowanie zaleceń pokontrolnych oraz monitorowanie ich wdrażania w jednostkach banku
- Opracowywanie i nadzór nad realizacją zaleceń audytowych dotyczących zakupów
- Monitorowanie zmian przepisów obowiązujących zewnętrznie oraz wewnętrznych
- Projektowanie zmian przepisów wewnętrznych i przygotowywanie regulaminów dotyczących zakupów
- Udzielanie wyjaśnień dotyczących stosowania przepisów wewnętrznych
- Przygotowywanie raportów i analiz związanych z procesem zakupowym
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja, ekonomia)
- Doświadczenie zawodowe: minimum 5 lat na stanowisku eksperta lub 3 lata dla specjalisty, najlepiej związane ze stosowaniem prawa, administracją lub legislacją
- Znajomość środowisk Microsoft oraz pakietu Office (Word, Excel, PowerPoint, Microsoft Teams, Outlook)
- Znajomość systemów Legalis lub Lex
Firma oferuje:
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w renomowanej instytucji finansowej
- Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
- Możliwości rozwoju zawodowego i udział w interesujących projektach
- Bogaty pakiet benefitów pracowniczych oraz wsparcie szkoleniowe
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »