Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. zakupów i logistyki
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Realizowanie procesów zakupowych materiałów potrzebnych do przeglądów samolotów,
- Odnajdywanie, audytowanie oraz ocena potencjalnych dostawców części i materiałów lotniczych,
- Nadzór nad realizacją zamówień i koordynacja transportu,
- Ścisła współpraca z innymi działami firmy (produkcja, techniczny, logistyka),
- Udział w spotkaniach operacyjnych, mających na celu optymalizację procesów zakupowych i logistycznych.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub z obszaru łańcucha dostaw,
- Znajomość MS Office,
- Biegła znajomość języka angielskiego (min. poziom B2),
- Dokładność, odpowiedzialność i umiejętność organizacji własnej pracy,
- Inicjatywa i kreatywność w działaniu oraz umiejętność pracy pod presją,
- Zdolności do pracy w zespole.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się branży.
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
- Atrakcyjne warunki pracy i wynagrodzenie adekwatne do umiejętności.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »