Kto szuka:
Dussmann Polska Sp.z o.o.
Stanowisko:
Specjalista ds. zakupów (horeca)
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Realizacja strategii firmy w zakresie zakupów artykułów spożywczych i niespożywczych dla restauracji,
- Realizacja zadań związanych z procesem zakupów w tym: negocjacje zakupowe z dostawcami i podwykonawcami, ustalanie warunków umów handlowych w ramach wyznaczonych kategorii zakupowych; reprezentowanie firmy w kontaktach handlowych
- Efektywna współpraca z działami operacyjnymi firmy w zakresie potrzeb i działań zakupowych,
- Odpowiedzialność za wyniki finansowe działu, rekomendowanie rozwiązań wpływających na ich poprawę, optymalizacja procesów zakupowych i logistycznych oraz nadzór nad ich prawidłową realizacją,
- Analiza rynku dostawców oraz trendów w obszarze zakupów,
- Przygotowywanie nowych umów oraz nadzór nad aktywnymi umowami,
- Budowanie relacji z dostawcami,
- Opracowywanie raportów i analiz,
- Bieżący kontakt i wsparcie kierowników restauracji w kontaktach z dostawcami,
- Sporządzanie raportów, zestawień i analiz,
- Inne czynności związane z codziennym funkcjonowaniem działu zakupów.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (Word, Excel),
- Dobrej organizacji pracy własnej, samodzielność oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Firma oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie, umowa o pracę,
- Możliwości rozwoju w strukturach firmy oraz szkolenia,
- Pracę od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00 – 17:00,
- Przyjazne i pomocne środowisko pracy,
- Szansę na kształtowanie osobistych i zawodowych kompetencji oraz realizację własnych pomysłów,
- Pakiet benefitów dla Ciebie: dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, karty sportowej i ubezpieczenia grupowego.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »