Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego IT
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Przyjmowanie i rejestracja telefonicznych zgłoszeń dotyczących awarii, problemów sprzętowych, uprawnień oraz aplikacji IT
- Zdalne wsparcie użytkowników w zakresie obsługi oprogramowania oraz urządzeń komputerowych i peryferyjnych
- Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług IT w celu skutecznej obsługi zgłoszeń
- Zgłaszanie wykrytych zagrożeń, błędów i nieprawidłowości w systemach informatycznych
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Minimum 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Znajomość środowiska Windows 11 oraz Microsoft 365
- Podstawowa wiedza o środowiskach chmurowych, np. Microsoft Azure
- Wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane kierunki: informatyka lub pokrewne
Firma oferuje:
Oferujemy
- Atrakcyjny system premiowy uzależniony od realizacji celów
- Preferencyjne warunki na produkty finansowe Grupy Kapitałowej
- Elastyczny system benefitów, m.in. dofinansowanie opieki nad dziećmi, wakacji oraz remontów
- Możliwości rozwoju zawodowego poprzez szkolenia stacjonarne i online
- Wsparcie zdrowotne – pakiet medyczny LuxMed, stomatolog oraz program wellbeingowy
- Karty sportowe i dodatkowe dni wolne
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »