Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży (bankowość)
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Wsparcie sieci sprzedaży, optymalizacja procesów sprzedażowych i obsługowych oraz podnoszenie efektywności funkcjonowania oddziałów
- Udział w realizacji strategicznych inicjatyw
- Opracowywanie i koordynowanie procesów edukacji klientów w zakresie cyberzagrożeń
- Uczestnictwo w opracowywaniu planów rozwoju i wprowadzaniu zmian w sieci oddziałów
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Znajomość procesów obsługi klienta w oddziałach
- Umiejętność formułowania wniosków oraz kreatywność w podejściu do rozwiązań
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i budowanie relacji partnerskich
- Umiejętność planowania i organizacji pracy pod presją czasu
- Samodzielność, odporność na stres i wysoki poziom zaangażowania
- Wyższe wykształcenie (licencjat); doświadczenie pracy w oddziale będzie dodatkowym atutem
Firma oferuje:
Oferujemy
- System premiowy oraz atrakcyjne benefity finansowe (m.in. preferencyjne warunki kredytowe, karty kredytowe, ubezpieczenia) i dofinansowanie do opieki nad dziećmi, wakacji czy remontu
- Szerokie możliwości rozwoju zawodowego oraz dostęp do różnorodnych form nauki (stacjonarnie i cyfrowo)
- Programy wspierające zdrowie i odpoczynek – karta sportowa, opieka medyczna LuxMed, stomatolog, program wellbingowy oraz dodatkowe dni wolne
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »